וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ערן לוי הושעה עד יום שני, אמר לניר קלינגר: "הקבוצה נראית חושך, אתה לא מכבד"

9.1.2019 / 19:20

שחקן בית"ר ירושלים הושעה בעקבות ראיון, אבל הפיצוץ בינו לבין המאמן החל בעימות עם המאמן באימון ביום שלישי. לוי לקלינגר: "אתה לא מכבד אותי. אם הייתי מקבל הזדמנות הייתי מראה מה אני שווה"

צילום גולשים

ערן לוי הושעה היום (רביעי) מבית"ר ירושלים עד יום שני בעקבות ראיון שערך, אך כבר אתמול הוחלט כי לא יהיה בסגל הקבוצה לקראת המשחק הקרוב נגד עירוני קרית שמונה. באימון שנערך אתמול המאמן ניר קלינגר העיר לשחקן, שהתעצבן על אחד מהשחקנים האחרים, ואמר לו "תירגע". השחקן הגיב כשסינן מספר מילות זילזול לעבר המאמן והמשיך באימון. לאחר מכן קלינגר לקח את לוי לשיחה אישית במגרש השני ואמר ללוי: "תירגע. אני לא רוצה רעש ולא רוצה כותרות, אתה מגזים עם ההתנהגות שלך".

לוי, שצבר בבטן כבר תקופה ארוכה, ענה למאמן ואמר לו: "אתה לא מכבד אותי. הקבוצה נראית חושך, לא מתפקדים ואתה משחק עם אותם שחקנים. אין צ'אנס לאחרים, כאילו יש לאנשים טאבו על ההרכב. אם הייתי מקבל הזדמנויות כמו אחרים הייתי מראה מה אני שווה, אבל אותי מכניסים שהמשחק גמור. אם הקבוצה הייתה מצליחה לא הייתי מדבר, אבל לא מחברים פה שני פסים אז למה לא לתת הזדמנות לשחקנים אחרים?".

בנוסף, לוי ערך ראיון שבעקבותו נקרא הבוקר למשרדו של אלי אוחנה והושעה מאימון היום. אגב, דברים דומים אמר לוי גם לאוחנה כשנכנס למשרדו, כמו גם לבעלים משה חוגג. עם צירופם של יוסי בניון ואנז' פרדי פלומן, לוי לא צפוי להיכלל יותר בסגל הקבוצה והמטרה היא להגיע איתו להבנות על מנת שיעזוב.

הרכש מהפועל חדרה, אנז' פרדי פלומן, ערך אימון בכורה והמאמן ניר קלינגר תירגל אותו בכנף שמאל, כאשר עידן ורד תופקד בשלישיית הקישור. אנטואן קונטה הצרפתי עשוי לחזור לסגל הקבוצה במשחק הבית נגד מ.ס. אשדוד בעוד שבועיים וחצי.

עוד בנושא:

ערן לוי הושעה מאימון בית"ר ירושלים, צפוי להישאר מחוץ לסגל לקרית שמונה
ברונו איבה: "שמח שאני עוזב את בית"ר ירושלים, לא קיבלתי הזדמנויות"
צפו: אוהדי בית"ר ירושלים מותקפים לפני המשחק בסכנין: "זה היה קרוב ללינץ'"

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים על הספסל. ברני ארדוב
המטרה של בית"ר: להגיע איתו להבנות בנוגע לעזיבה. ערן לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully