וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו איבה: "שמח שאני עוזב את בית"ר ירושלים, לא קיבלתי הזדמנויות"

9.1.2019 / 11:30

הקשר הניגרי שלא נספר מאז הגעת קלינגר מחפש קבוצה חדשה: "רוצה לשחק ולא היה לי סיכוי כאן. לא יודע להסביר מה קרה לבית"ר, אף פעם לא הבנתי מה עובר לאולנארה בראש"

עריכת וידאו: מתן חדד

כשברונו איבה הוחתם בבית"ר ירושלים באוקטובר האחרון, עלו לא מעט סימני שאלה ושמועות בנוגע לקשר שבין סוכנו, דודו דהאן, ומאמן הקבוצה דאז גיא לוזון. מעשית היה איבה חלק מהקבוצה במשך שבועיים בלבד, עד אשר החליף ניר קלינגר את לוזון ומיד החליט שהוא לא מעוניין בקשר הניגרי. ההופעה היחידה שרשם היתה בתבוסה 5:1 לבני יהודה בטדי, במשחק היחיד בו עמד דוד מרטן על הקוים.

"אני שמח שאני עוזב את בית"ר כי אני רוצה לשחק ולא היה לי סיכוי לזה", אמר הבוקר (רביעי) איבה, שקיבל הודעת שחרור מהמועדון ומחפש קבוצה חדשה. "מאמן אחד הביא אותי וכשהגיע מאמן אחר הבנתי מהרגע הראשון שאין לי סיכוי ואני לא בתכניות שלו. אני מכבד את ניר קלינגר וזאת זכותו אבל לא באמת קיבלתי הזדמנות להוכיח את מה שאני שווה, לא קיבלתי אפילו דקה אחת אצלו".

עוד בנושא:

אנז' פרדי פלומן: "מהמחזור השני, כששיחקתי בטדי, אמרתי שאני רוצה לשחק בבית"ר ירושלים"
בית"ר ירושלים: אנז' פרדי פלומן חתם לשלוש שנים וחצי

ברונו איבה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
וכעת, לתחנה הבאה. איבה/ברני ארדוב

הקשר הניגרי הוסיף: "זה חלק מהכדורגל ואני תמיד מודה על הכל. מה קרה לבית"ר? אני לא יודע להסביר, יש הרבה כישרון אבל דברים לא מתחברים כמו שצריך. לפעמים זה גם ענין של זמן. משחקים שם שחקנים מאוד איכותיים ואני בטוח שהקבוצה הזאת עוד תגיע למעלה".

לגבי ארון אולנארה, איתו היה בקשר טוב, אמר איבה: "ניסיתי לדבר איתו אבל אף פעם לא הבנתי מה עובר לו בראש. לא הבנתי אם הוא רצה או לא רצה להישאר, קשה היה להבין אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully