וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנז' פרדי פלומן חתם לשלוש שנים וחצי

8.1.2019 / 21:01

הפועל חדרה תקבל חצי מיליון דולר עבור הקשר, שעשוי להיכלל בסגל לקרית שמונה. שכרו ישודרג מדי עונה, ירוויח בממוצע כ-225 אלף יורו בעונה

עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים החתימה היום (שלישי) את אנז' פרדי פלומן על חוזה לשלוש שנים וחצי, והוא עשוי לרשום הופעת בכורה כבר במחזור הקרוב, מול עירוני קרית שמונה. כזכור, הקבוצה כבר הודיעה בשבוע שעבר על צירופם של פלומן ושל חברו להפועל חדרה קווין טאפוקו, אך לאחר שלא הגיעה לסיכום כספי עם טאפוקו נפתחה העסקה מחדש, ובסופו של דבר רק פלומן מצא את דרכו לבירה, ועבר באופן מיידי. הקשר שחתם באמצעות סוכניו שלומי בן עזרא וגלעד קצב ירוויח כ-225 אלף יורו בעונה, ושכרו ישודרג בכל שנה. חדרה תקבל בתמורה חצי מיליון דולר, כשחלק מהסכום יעבור לסוכניו של השחקן, המחזיקים ב-40 אחוז מכרטיסו.

פלומן בן ה-23 נחשב לכישרון מבטיח ולתקווה הגדולה של לאנס כאשר עזב את הבית בסן דני, הפרבר בפאתי פריס שנמצא בסמוך לסטאד דה פראנס, והצטרף לאקדמיה של הקבוצה מהצפון בגיל צעיר. הוא אפילו כבש שלושער בגמר אליפות הנוער עד גיל 17 מול ליון (3:4) לפני שש שנים והגיע לנבחרות הצעירות של צרפת, שם שיתף פעולה בנבחרת עד גיל 18 עם אנתוני מרסיאל ותומא למאר. בקיץ 2013 נוצר בלגן גדול בעקבות העזיבה שלו לפולהאם, כשהנהלת לאנס טענה כי נעדר מהאימון בלי אישור ואיימה לתבוע אותו ואת סוכנו בבית משפט אנגלי ולהתלונן כי פולהאם ביצעה העברה לא חוקית. כך או כך, מהר מאוד החל לחפש דקות משחק מחוץ לאנגליה. "המטרה שלי הייתה לצבור ניסיון, אני לא מתחרט על כך", אמר אחרי שהגיע כמושאל לרד סטאר ב-2015/16. הוא כבש שני שערים ב-14 משחקים, לאחר מכן ירד לסדאן מהליגה השלישית (שני שערים ב-21 משחקים) ובעונה שעברה, לפני שהגיע לחדרה, שיחק בקביאי מהליגה השנייה (169 דקות) ובחצי השני של העונה הורד לקבוצת המילואים.

"אני מאמין שאם אעבור את הדרך הנכונה, אקבל החלטות נכונות ובחירות נכונות, אני יכול לחזור לאירופה ולליגות הבכירות שלה", סיפר בראיון לוואלה! ספורט לפני כשלושה חודשים. "הסיטואציה הזו שאני נמצא בה בחדרה, זה הדבר הכי חשוב מבחינתי. היום למעשה אני מתחיל את הקריירה שלי. שים לב, עד היום בקושי שיחקתי באופן קבוע בליגות הבכירות, ואם כבר שיחקתי זה היה כמחליף או שלא האמינו בי. השנה הדבר הכי חשוב עבורי זה לשחק, משחק אחרי משחק. אני רוצה לעבוד, להתחשל, להשתפר, להיות שחקן איכותי יותר".

עוד בנושא

שחקני בית"ר לא אהבו את ההודעה על החתמת שטקוס
גם יואב כץ זועם: "רק אתמול שטקוס אמר שהוא נשאר"
צפו באוהדי בית"ר מותקפים לפני המשחק מול סכנין

אנז' פרדי פלומן, משה חוגג. אתר רשמי
ברוך הבא. פלומן עם חוגג/אתר רשמי

בבית"ר עדיין מתלבטים בנוגע לחלוץ הקמרוני רובר טאמבה שהוזכר אמש כמועמד, ונראה כי ההעדפה היא לחלוץ שנמצא בכושר טוב יותר, משום שטאמבה בקושי שיחק העונה. יחד עם זאת, בבית"ר אמרו כי על אף העונה החלשה שלו ברומניה, בעונה שעברה הייתה לחלוץ עונה מצוינת בטורקיה ומדובר בשחקן צעיר עם פוטנציאל גבוה. כמו כן, בית"ר גיששה עם בני יהודה לגבי הקשר איסמעילה סורו, אבל בשלב זה נראה שהוא יישאר בקבוצתו הנוכחית עד תום העונה.

הקבוצה לוקחת בחשבון את האפשרות שהפועל חיפה עשויה לנסות להגיע להבנות בנוגע להעברת ארנסטס שטקוס כבר בחלון הנוכחי, אחרי ההודעה של הירושלמים על צירופו החל מהעונה הבאה. בשלב זה בית"ר לא תשחרר אף חלוץ בתמורה להעברה מיידית של השוער ועשויה לשקול זאת רק אם יצורף חלוץ בעל שיעור קומה. גורמים בקבוצה אמרו אתמול: "כל קבוצה בריאה צריכה שלושה חלוצים, לא צריך למהר לשחרר אף חלוץ".

עוד באותו נושא

הפועל חדרה: עמית זנטי עשוי להגיע בהשאלה ממכבי חיפה

לכתבה המלאה

רפואה ואיביץ' בדרך לעונה מושלמת - סיכום מחזור 17 של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully