וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: ארנסטס שטקוס חתם לשנתיים. יואב כץ: "רק אתמול הוא אמר לי שהוא נשאר"

7.1.2019 / 14:25

השוער הליטאי בן ה-33 יסיים את העונה בהפועל חיפה, ויצטרף לבית"ר בתחילת עונת 2019/20. כמו כן הוגשה הצעה לאיתמר ניצן להארכת חוזהו בשנתיים נוספות. בהפועל חיפה מבקרים: שעתיים אחרי המייל מבית"ר על הפנייה לשטקוס, כבר יצאה ההודעה הרשמית

צילום גולשים

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) על החתמתו של ארנסטס שטקוס על חוזה לשנתיים במועדון. השוער יסיים את העונה בהפועל חיפה, ויצטרף לבית"ר החל מתחילת העונה הבאה, 2019/20. כמו כן, בית"ר הודיעה כי הוצעה לשוער איתמר ניצן הארכת חוזה לשנתיים נוספות, והנהלת המועדון תשב עם השוער וסוכניו בקרוב.

שטקוס הליטאי, 33, הגיע להפועל חיפה בתחילת העונה שעברה והצטיין במדיה, והיה חלק מהקבוצה המפתיעה של ניר קלינגר שסיימה את העונה עם זכייה בגביע המדינה (כולל ניצחון על בית"ר ירושלים בגמר). הוא החל את הקריירה בז'לגיריס וילנה, לאחר מכן שיחק בקפריסין, בולגריה, יוון, טורקיה והולנד. ביולי אשתקד חתם בהפועל חיפה, וכעת, כשחזוהו מסתיים, הוא יגיע כשחקן חופשי לבית"ר ירושלים.

עוד בנושא

צפו באוהדי בית"ר מותקפים לפני המשחק בסכנין
הפועל חיפה צפויה להקפיא את תנאסיס פפאזוגלו, ערן לוי הוצע

ארנסטס שטקוס חותם בשורות בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שטקוס חותם על החוזה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ הופתע מאוד מהודעתה של בית"ר ירושלים על ההחתמה. כץ טוען שבבית"ר לא שלחו הודעה, כמתחייב בתקנון, על כך שהם מתחילים לנהל משא ומתן עם השוער, וייתכן ובחיפה יפנו להתאחדות בתלונה בעניין. בנוסף, הבעלים טוען שרק אמש בשיחה עם השוער הוא הבין ממנו שיישאר. "זה מפתיע אותי מאוד", אמר כץ, "כי רק אתמול הוא אמר שהוא נשאר בהפועל חיפה. אני רק עכשיו שומע על זה וזה מפתיע אותי. ביתר לא הודיעו לנו כלום". על האפשרות שיעזוב כבר בינואר אמר הבעלים: "הוא יישאר אצלנו עד סוף העונה".

בהודעה הרשמית של הפועל חיפה להחתמה נמסר: "הבעלים יואב כץ שוחח לפני כשבוע עם ארנסטס שטקוס על הארכת חוזהו והגיע איתו לסיכום עקרוני על תנאי שכרו מתוך כוונה שהוא ימשיך כשוער הקבוצה גם בשנים הבאות, אך הוא בחר בכל זאת לחתום בקבוצה אחרת. מעניין שפחות משעתיים מאז קבלת המייל מבית"ר ירושלים על פתיחת מו"מ עם שטקוס, יצאה הודעה רשמית על חתימתו בקבוצה".

כמו כן, בבית"ר עמלים על חיזוק לקראת פתיחת חלון ההעברות ומעוניינים לצרף חלוץ בעל שיעור קומה. הקבוצה הגישה הצעה כספית לחלוץ הקמרוני רוברט אנדיפ טאמבה ומצפה לתשובה ממנו ב-48 שעות הקרובות. בבית"ר מאמינים שהחלוץ לא יתמהמה היות וקיבל הצעה כספית מכובדת, מה גם שלא מצא את מקומו ברומניה והעונה רשם 6 הופעות ואפס שערים.

עוד באותו נושא

צפו: אוהדי בית"ר ירושלים מותקפים לפני המשחק בסכנין: "זה היה קרוב ללינץ'"

לכתבה המלאה
יואב כץ בעלי הפועל חיפה. לירון מולדובן
זועם. יואב כץ/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully