וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר לא אהבו את ההודעה על שטקוס: "מה זה עושה לאיתמר ניצן?"

8.1.2019 / 8:03

בבית"ר הופתעו מהעיתוי בו פורסמה החתמתו של שוער הפועל חיפה: "שוכחים שאנחנו נלחמים על הישארות". היום: פגישה מכרעת עם נציגי פלומן, ייתכן שיצורף לצד חן עזרא. טמיר ללו הושאל למרמורק

עריכה: מתן חדד

אלי אוחנה ומשה חוגג צפויים להיפגש היום (שלישי) עם סוכניו של אנז' פרדי פלומן בניסיון לסכם על הצטרפותו למועדון. בבית"ר מאוד רוצים לצרף את הקשר ההתקפי של הפועל חדרה וכבר הגיעו להבנות עם קבוצתו הנוכחית בנוגע לסכום ההעברה שלו.

בית"ר לא פוסלת את האפשרות שפלומן וחן עזרא יצטרפו יחד לקבוצה והיום אמורה להתקיים שיחה או פגישה גם עם נציגיו של האחרון. עזרא מאוד רוצה להצטרף לבית"ר, ובמקביל גם מכבי נתניה והפועל תל אביב מעוניינות בו.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים הודיעה על החתמת ארנסטס שטקוס
יואב כץ זועם: "רק אתמול שטקוס אמר לי שהוא נשאר"
צפו אוהדי בית"ר ירושלים מותקפים לפני המשחק בסכנין

שחקן הפועל חדרה אנז' פרדי פלומן עם שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. שלומי גבאי
יגיע לבית"ר יחד עם חן עזרא? פלומן/שלומי גבאי

בבית"ר עדיין מתלבטים בנוגע לחלוץ הקמרוני רובר טאמבה שהוזכר אמש כמועמד, ונראה כי ההעדפה היא לחלוץ שנמצא בכושר טוב יותר, משום שטאמבה בקושי שיחק העונה. יחד עם זאת, בבית"ר אמרו כי על אף העונה החלשה שלו ברומניה, בעונה שעברה הייתה לחלוץ עונה מצוינת בטורקיה ומדובר בשחקן צעיר עם פוטנציאל גבוה. כמו כן, בית"ר גיששה עם בני יהודה לגבי הקשר איסמעילה סורו, אבל בשלב זה נראה שהוא יישאר בקבוצתו הנוכחית עד תום העונה.

הקבוצה לוקחת בחשבון את האפשרות שהפועל חיפה עשויה לנסות להגיע להבנות בנוגע להעברת ארנסטס שטקוס כבר בחלון הנוכחי, אחרי ההודעה של הירושלמים על צירופו החל מהעונה הבאה. בשלב זה בית"ר לא תשחרר אף חלוץ בתמורה להעברה מיידית של השוער ועשויה לשקול זאת רק אם יצורף חלוץ בעל שיעור קומה. גורמים בקבוצה אמרו אתמול: "כל קבוצה בריאה צריכה שלושה חלוצים, לא צריך למהר לשחרר אף חלוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רגע לפני משחק חשוב, בית"ר שוב סוערת. איתמר ניצן/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה לא אהבו את העיתוי של ההודעה על החתמת שטקוס וביקרו את המועדון. "לא מספיק הרעשים שיש כאן? היו יכולים לשמור את זה בשקט, איתמר ניצן אחת מנקודות האור בתקופה הזאת, אז מה זה עושה לו עכשיו לפני קרית שמונה?", השתומם אחד מהם. "כל השבוע מדברים על טאפוקו ופלומן, ולפני קרית שמונה פתאום מדברים על שטקוס. גם ככה הסגל מונה למעלה מ-30 שחקנים, וזה לא מוסיף שקט. קצת מתבלבלים ושוכחים שאנחנו כרגע נלחמים על הישארות בליגה".

עידן ורד החולה נעדר אתמול ואמור לחזור היום לאימונים. אנטואן קונטה הבהיר שמבחינה פיזית הוא יכול לחזור לאימונים. בעקבות הגעת קובי רפואה להפועל תל אביב, ערן לוי לא צפוי לעבור לאדומים ובשלב זה הוא יישאר במועדון עד שתגיע אופציה מספיק אטרקטיבית עבורו.

עוד בבית"ר: השוער השלישי טמיר ללו (22) הושאל להפועל מרמורק מהלאומית, וחתם באמצעות סוכנו אדם קידן. זאת במקביל להתפתחויות סביב ארנסטס שטקוס מהפועל חיפה והצעת הארכת החוזה לאיתמר ניצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully