וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: עמית זנטי עשוי להגיע בהשאלה ממכבי חיפה

6.1.2019 / 22:34

העולה המפתיעה רוצה מאוד את הקשר הצעיר. אופציה לעסקה תמורת פלומן עלתה על הפרק, אך הירוקים חוששים מאופיו ובחדרה ימתינו לפגישה שלו עם בית"ר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עמית זנטי, קשרה של מכבי חיפה, עשוי לעבור בהשאלה להפועל חדרה עד לסיום העונה הנוכחית. לוואלה! ספורט נודע כי העולה המפתיעה מאוד רוצה את הקשר הצעיר, וגם הוא מעוניין להגיע לקבוצה כדי להיכנס לנעליו של אנז' פרדי פלומן שיעזוב. אגב, אפשרות לעסקה עם מכבי חיפה (תמורת זנטי וכסף) עלתה במהלך היום, אבל ראשי הירוקים הביעו חשש מאופיו של פלומן וכלל לא בטוח שיסכימו לצרפו. בנוסף, בחיפה צריכים להודיע לחדרה עד 25 בינואר האם הם מחזירים לשורותיהם את מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל.

בנוגע לפלומן, הרי שביום שלישי תתקיים פגישה בין הצרפתי ונציגיו לבין בית"ר ירושלים ורק אם הדברים לא יסתדרו בה ינסו בחדרה שוב לעניין את מכבי חיפה. במקרה כזה, גם קבוצות אחרות עשויות להיכנס לתמונה.

אנז' פרדי פלומן שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
קודם כל ייפגש עם בית"ר. אנז' פרדי פלומן/שלומי גבאי

בנוסף, בקבוצה מחכים לתשובה סופית מהקשר האמריקאי ג'ורג' פוצ'יבה שמתלבט האם להגיע להתרשמות. המאמן ניסו אביטן מתעקש לראות את השחקן לפני כן ובמועדון קיבלו מסרים שייתכן כי ישתכנע להגיע להתרשמות של כמה ימים לפני חתימה.

בעניין אחר, מחר ייערך הדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב בנוגע לדרישת רשם העמותות לפרק את העמותה המנהלת את המועדון. בחדרה מקווים מאוד להגיע לתוצאה בבית המשפט במסגרתה העמותה לא תפורק ואף תקבל אישור לקבלת כספים, כשבמקרה כזה תתוקצב הקבוצה על ידי העירייה ותוכל להתחזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully