וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ערן לוי הושעה מהאימון, צפוי להישאר מחוץ לסגל לקרית שמונה

9.1.2019 / 11:38

הקשר העניק ראיון ללא אישור. פלומן: "מהמחזור השני ידעתי שאני רוצה להגיע לבית"ר, בא להוכיח שמקומי פה". אילו שחקנים ישוחררו?

עריכת וידאו: מתן חדד

משה חוגג ואלי אוחנה הגיעו אתמול (שלישי) לפגישה עם סוכניו של אנז' פרדי פלומן בידיעה ברורה שהמספרים עליהם דיברו לפני מספר שבועות הספיקו להשתנות וכעת השחקן ירצה תנאים דומים לאלה של קווין טאפוקו בבאר שבע. הבעלים, שנפגע מעסקת הקשר שבסופו של דבר העדיף את הקבוצה מבירת הנגב, החליט ללכת בכל הכוח על פלומן, גם במחיר של העלאת הסכומים.

לאחר 7-8 שעות של שיחות, סיכום כספי של השחקן וסיכום כספי עם הפועל חדרה, הגיעו הצדדים להבנות כי בית"ר תעביר כ-500 אלף דולר, 40 אחוז מהם יילכו לסוכניו של השחקן, המחזיקים בבעלות על הכרטיס.

חוזהו של פלומן גם שודרג משמעותית. השחקן שהרוויח העונה בחדרה כ-6,000 יורו לחודש יקבל עד לתום העונה כ-15 אלף יורו לחודש, כאשר בכל עונה שכרו ישודרג ב-5,000 יורו לחודש. כלומר, אם תמומש האופציה עליו לשנה הרביעית, ירוויח כ-300 אלף יורו. "לא יודע מה אמרו עלי, אני בא להילחם על הקריירה שלי ולהוכיח שמגיע לי להיות בבית"ר ירושלים", אמר לאנשי המועדון. "מהמחזור השני, כששיחקתי עם חדרה בטדי, אמרתי שאני רוצה לשחק שם".

עוד בנושא:

פתאום דפיקה בדלת: על ההחתמה הפתאומית של ירדן שועה מכבי חיפה
חלון ינואר נפתח בהרעשה כבדה: השינויים הראשונים של הקבוצות
בית"ר ירושלים: אנז' פרדי פלומן חתם לשלוש שנים וחצי

שחקן בית"ר ירושלים אנז' פרדי פלומן. אתר רשמי
היה שווה לחכות. פלומן וחוגג/אתר רשמי

מעבר לפלומן, בבית"ר ימשיכו לחפש חלוץ אך בשלב זה לא מתכוונים להתפשר ואם לא יימצא שחקן התקפה יוצא דופן, יאקוב סילבסטר יישאר במועדון. בבירה לא פסלו את האפשרות כי ארנסט שטקוס יגיעו כבר בחלון ההעברות הנוכחי, אך אמרו כי הם לא ידחפו לכך.

לאחר צירוף יוסי בניון וכוכב חדרה, הסגל של הירושלמים מחייב מספר שחרורים. ברונו איבה קיבל אתמול הודעה על שחרורו, כאשר גם מתן פלג, דין אקפי ועוד מספר שחקנים יקבלו הוראה לחפש קבוצה. לאור הצפיפות בהתקפה והרצון לראות אותו מחוץ לקבוצה, ערן לוי צפוי שלא להיכלל בסגל מול קרית שמונה. הקשר אף הושעה מהאימון היום עקב ראיון שנתן ללא אישור ל"ידיעות אחרונות". גם יעקב בריהון, שבשלב זה מוכן לעזוב רק עם כרטיס ביד, לא צפוי להיכלל בסגל.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: אנז' פרדי פלומן חתם לשלוש שנים וחצי

לכתבה המלאה
ערן לוי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
צפוי להישאר מחוץ לסגל מול קרית שמונה. ערן לוי/יוסי ציפקיס

במועדון הודיעו היום על שיתוף פעולה עם חברת ההלבשה האנגלית UMBRO, החל מעונת 2019/20. במסגרת ההסכם עם החברה המלבישה בין את ווסטהאם, נירנברג, פ.ס.וו ואחרות, יוכלו חברי מועדון בית"ריסט לבחור את עיצוב המדים הרשמיים של הקבוצה, וזאת באמצעות סקר מיוחד ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully