וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "התחתית צמודה, שני הפסדים ונהיה במאבק נגד הירידה"

13.1.2019 / 22:45

משחק החזרה של בניון הסתיים באכזבה, אבל קלינגר בטוח: "שיחקנו כמו שהקהל רוצה, נמשיך ככה, נאמין ודברים יסתדרו"

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

העונה המשונה והמאכזבת של בית"ר ירושלים המשיכה הערב (ראשון) עם 0:0 שני ברציפות, הפעם מול עירוני קרית שמונה. ניר קלינגר בחר להעניק קרדיט ב-11 לשחקן הרכש אנז' פרדי פלומן ובהמשך גם יוסי בניון ערך בכורה מחודשת במדים הצהובים-שחורים, אבל גם שניהם לא סייעו למארחת לנצח סוף סוף בבית, דבר שהם עשו השנה רק פעם אחת בלבד ב-12 משחקים בכל המסגרות. מנגד, הקבוצה של תומר קשטן הציגה גם היא שחקן רכש בעמדת החלוץ, חאג'י בארי, שהיה לא רע והפגין כמה ביצועים מעודדים. לצד זה, הכוכב הכי גדול של קשטן, ואלון אחמדי, סובב את הברך בשלב מוקדם במשחק, ניסה לשוב ולשחק, אבל לבסוף אחרי 18 דקות של משחק נכנע והוחלף.

ניר קלינגר, מאמן בית"ר ירושלים: "אני מאוד מתוסכל, במחצית השנייה הם עשו רק מתפרצות. ראיתי שאנחנו משכיבים אותם אחורה ושולטים במשחק, חבל שלא היה לי עוד כלי התקפי כדי להכניס. הסבלנות בחלק הקדמי הייתה לא רעה בכלל, יצרנו מצבים וגולת הכותרת הייתה הנגיחה של וארן, שמתוך שבעת המטרים של השער בחר לנגוח על השוער. השחקנים נתנו את כל מה שיש להם, קרית שמונה הסתגרה ולא תשכנעו אותי אחרת. במחצית הראשונה הם היו עם 10 שחקנים מאחורי הכדור, שלושה בלמים ולא מצאנו פתרונות. במחצית השנייה היינו דומיננטיים, היה לחץ מהצד שלנו והשער היה באוויר. לצערי הסיומת הייתה פחות טובה".

קלינגר הוסיף: "הגעתי הנה במחזור התשיעי והיינו עם חמש נקודות, במצב מאוד קשה בתחתית. נכון שאנחנו משחקים במחזור הבא מול מכבי תל אביב, אבל הוכחנו כבר שאין לנו בעיה להתמודד עם כל יריבה. מצד שני, הפער שהיה מאז המחזור התשיעי מהפלייאוף העליון הוא פער גדול. לא קל לסגור אותו, אבל ננסה לעשות את כל המאמצים כדי להסתכל למעלה ולא למטה. נמשיך לשחק בצורה שהקהל אוהב, הוא ראה את הקבוצה כמהה להבקיע ולנצח. אין לי ספק שזה יגיע אם נמשיך לשחק כך ולהאמין".

יוסי בניון, שחזר לטדי אחרי שנה הפסקה, אמר: "מאוד רציתי לנצח במשחק הראשון וחבל שלא עשינו את זה. כיף לחזור לשחק, בטח כאן בטדי מול הקהל הביתי. יש תקופות שפחות הולך בהן, חוסר מזל, זה קורה. המחצית הראשונה הייתה פחות טובה, היינו פחות מדויקים, אבל במחצית השנייה כבר הגענו להמון מצבים והיינו יכולים להבקיע. גם הם יצאו למתפרצות בסיום ויכלו לנצח את המשחק. יש עוד שמונה משחקים עד לפלייאוף, נעשה את ההכי טוב שלנו כדי לנצח כמה שיותר. אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק ואז אני בטוח שדברים ייראו טוב יותר. התחתית מאוד קרובה אלינו, שני הפסדים ואנחנו יכולים למצוא את עצמנו במאבק נגד הירידה, אז רוצים לנצח קודם כל כדי לברוח מהתחתית ואחר כך כדי להתקרב למקומות של הפלייאוף".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0
בית"ר ירושלים: הבנות בנוגע לעסקת אילון אלמוג, עשויה להיסגר מחר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
שמח לחזור. יוסי בניון/דני מרון

בצד השני, תומר קשטן, מאמן עירוני קרית שמונה, אמר: "לא היינו שקטים לחלוטין עם הכדור, אבל יכולנו להביך את בית"ר עם התקפות מעבר, בטח בדקות האחרונות. היו לנו הזדמנויות מצוינות ויצרנו מספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. בית"ר אולי שלטה, אבל חוץ מהצלה אחת של זיגוס ברטקוס לא סיכנה יותר מדי. היינו ראויים לניצחון".

בנוגע לפציעות אמר המאמן: "אני מקווה שהפציעה של איאד אבו עביד לא רצינית, נדע מחר. יש לנו סגל מספיק טוב כדי להתמודד עם הפציעות. חאג'י בארי הגיע אחרי פגרה של כחודש וחצי והראה שיש לו מה לתת. ברטקוס לקח שער של מיליון אחוז עם אינסטינקט גדול, זה שוער שנותן לנו הרבה ביטחון ואנחנו שמחים שהוא איתנו".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: קווין טאפוקו חתם עד 2022

לכתבה המלאה
ואלון אחמדי עירוני קרית שמונה יורד מהמגרש פצוע. דני מרון
יקוו שלא מדובר בפציעה חמורה. ואלון אחמדי מדדה החוצה/דני מרון
שחקני בית"ר ירושלים מאור בוזגלו, יוסי בניון מאוכזבים. דני מרון
רצה להתחיל עם ניצחון. יוסי בניון לצד מאור בוזגלו/דני מרון
אוהדי עירוני קרית שמונה. דני מרון
הגיעו מרחוק. אוהדי עירוני קרית שמונה/דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון/דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן מאוכזב. דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן מאוכזב/דני מרון
שחקן עירוני קרית שמונה עידן נחמיאס. דני מרון
שחקן עירוני קרית שמונה עידן נחמיאס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully