וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קווין טאפוקו חתם עד 2022

13.1.2019 / 17:30

הקשר הצרפתי, שהעדיף את הצעת באר שבע על פני זו של בית"ר ירושלים, חתם בשורות האלופה תמורת כ-425 אלף יורו. אמר לאחר החתימה: "מצפה לאתגר". ברקת: "שמחים לצרף שחקן איכותי כמוהו"

צילום: שלומי גבאי. עריכה: מתן חדד

כמה מהקבוצות הבכירות בליגת העל ניסו לשים יד לאחרונה על קווין טאפוקו, ובסופו של דבר האלופה זכתה בכל הקופה. הפועל באר שבע הודיעה היום (ראשון) על החתמת קשר הפועל חדרה לשלוש וחצי שנים, עד קיץ 2022. היא שילמה תמורתו כ-425 אלף יורו להפועל חדרה. מי שעבר לחדרה במסגרת העסקה הוא הקשר יונתן אליאס (20), שהושאל עד לתום העונה.

כזכור, תחילה נראה היה שהקשר הצרפתי (24) יעשה את דרכו לבית"ר ירושלים יחד עם חברו לקבוצה אנז' פרדי פלומן. הקבוצה מהבירה אף הודיעה על סיכום עם הפועל חדרה על מעבר של שניהם לקבוצה של ניר קלינגר, אולם המגעים בינה לבין השחקן עלו על שרטון, אחרי שהקשר קיבל הצעה טובה יותר מבאר שבע והיה נחוש לעבור לשורותיה.

קווין טאפוקו שחקן הפועל חדרה לפני לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
יחליף את אוגו? טאפוקו במפגש נגד באר שבע העונה/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

טאפוקו, שעבר בחלק מהנבחרות הצעירות של צרפת, גדל בלבאל הקטנה, ועבר לא מעט מועדונים בשנים האחרונות. הוא עזב את צרפת ב-2015 ללובן הבלגית, המשיך למוסקרון, רשם גיחה קצרה בבריסל, נדד לפאניוניוס היוונית, המשיך לאריס לימאסול ולאפולון סמירני הקפריסאיות ובסופו של דבר הגיע בקיץ האחרון לחדרה. טאפוקו הפך לאחד משחקני המפתח בקבוצה המפתיעה של ליגת העל, עם נוכחות פיזית מרשימה בקישור האחורי ויכולות טכניות מפתיעות. עד כה הוא רשם העונה שער ובישול.

מי שעשוי לעזוב בחלון הנוכחי לקבוצה מטורקיה הוא ג'ון אוגו, כשריזספור נמצאת בתמונה.

עוד באותו נושא

קווין טאפוקו: "היה לי חשוב מאוד לנצח במשחק האחרון שלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully