וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין טאפוקו: "היה לי חשוב מאוד לנצח במשחק האחרון שלי"

12.1.2019 / 22:27

קשר הפועל חדרה חגג את ה-1:2 מול בני סכנין יום לפני שהוא עובר לבאר שבע. עמיר תורג'מן: "זה מאכזב ומעצבן, אבל נמשיך הלאה, אין ברירה"

קווין טאפוקו שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
נפרד מהאוהדים. טאפוקו/שלומי גבאי

בני סכנין רשמה הערב (שבת) משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון. האדומים הפסידו 2:1 להפועל חדרה במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. שלומי אזולאי העלה את סכנין ליתרון בדקה ה-52, אבל ירין פרץ (69) ודובב גבאי (82) ביצעו מהפך כשבין לבין מוחמד גדיר סופג כרטיס אדום (71).

מאמן סכנין עמיר תורג'מן אמר בסיום: "מדקה 70 היינו במשחק כמו שרצינו להיות, עשינו הכול נכון וספגנו שני שערים במצבים נייחים. זה מאכזב, מעצבן, אבל זה חלק מהמשחק. כבר הובלנו והיינו צריכים להיות רגועים עד הסוף ולעבור את הדקות הקשות. לא ידענו לשמור על השער שלנו ואחרי זה האדום הקשה עלינו עוד יותר. זה מאכזב, נמשיך קדימה כי אין ברירה אחרת. עד הדקה ה-70 עשינו את הדברים הכי נכון שאפשר. חבל שזה נגמר ככה".

על עתיד הקבוצה אמר תורג'מן: "אנחנו צריכים להמשיך לשחק ולארגן את השורות. כששחקנים מסוימים יחזרו נהיה טובים יותר. אנחנו צריכים לדעת לקחת את הדברים בכוח".

עוד בנושא:

הפועל חדרה חזרה מפיגור ל-1:2 מול בני סכנין

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
יכול להיות גאה מאוד. אביטן/שלומי גבאי

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן אמר: "היום הניצחון הזה אומר שיש לנו פי שניים נקודות מהקו האדום. אני לא מסתכל על הצמרת. אנחנו מאושרים מאוד מהניצחון הזה. מעבר ליכולת זה גם הראה הרבה אופי. זו פעם ראשונה שאנחנו חוזרים מפיגור לניצחון גם. כשזה מצליח זה מצליח. ראיתי את השחקנים על המגרש, את המחויבות והדריכות. לפעמים זה הולך ולפעמים לא. רק שזה לא ייגמר לעולם". על הסגל שלו: "אני שמח עבור השחקנים שבאים אלינו ופורחים, פרדי וקווין אני מאחל להם את כל ההצלחה והאהבה שבעולם. לא חושב שמישהו היה חסר היום. כל מי שמשחק נותן הכול.

"אנחנו עדיין תחת מגבלות התקציב ולמרות זאת יגיעו שחקנים. החיים שלנו קלים יותר כשכולם רואים למה אנחנו מסוגלים. יצטרפו אלינו שחקנים, אבל אנחנו מאמינים בשחקנים צעירים שבאים לכאן כדי להתקדם". על טאפוקו אמר אביטן: "הוא בחור מדהים, אנחנו נפרדים ממנו בהרבה מאוד צער, אבל אנחנו אוהבים אותו ומפרגנים לו מכל הלב".

קשר הפועל חדרה קווין טאפוקו, שיעזוב מחר לטובת הפועל באר שבע, אמר: "היה לי חשוב מאוד לנצח בשביל הקבוצה. נתתי הכול בשביל הקבוצה. שיחקתי כאן חמישה חודשים וכל השחקנים פה הם חברים שלי. עכשיו נצא לחגוג את הניצחון". על הפועל באר שבע: "הם משחקים כדורגל טוב ובשבילי זו הייתה הבחירה הכי נכונה. אני אזכור ניצחון מדהימים, עכשיו אנחנו במקום השלישי וזה קסם. הכרתי כאן המון חברים וזה היה מדהים. אמשיך לעקוב אחרי הפועל חדרה, תמיד אעקוב אחריה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully