וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פערים במגעים על זאחוביץ' ולוסיו

20.1.2019 / 9:01

מאריבור מסרבת להעביר את זאחוביץ' בהשאלה עם אופציית רכישה, חדרה טוענת שסעיף השחרור של לוסיו לא תקף. קונטה בתמונת ההרכב למכבי תל אביב, בוזגלו: "אני ווינר, לא מסתפק בבינוניות"

עריכת וידאו: מתן חדד

על אף ההתעניינות בלוקה זאחוביץ' הסלובני, בבית"ר ירושלים הבהירו אמש (שבת) כי נכון לעכשיו הפערים בין הצדדים גדולים, הן בנוגע לשכרו של השחקן והן בנוגע לאפשרות לרכוש אותו. על כן, במועדון בודקים אופציות אחרות. בבית"ר ניסו להגיע למתווה של השאלה עד תום העונה עם אופציית רכישה, מאריבור, קבוצתו של זאחוביץ', דחתה זאת.

בית"ר ממשיכה לפעול גם בתוך השוק המקומי. בקבוצה היו מוכנים להציע להפועל חדרה סכום של כ-100 אלף יורו ואולי קצת יותר עבור שחרור לוסיו (סעיף השחרור שלו עומד על 200 אלף יורו), אבל בחדרה טוענים שהסעיף תקף רק לקיץ והוא לא ישוחרר בשלב זה. במקביל, בבית"ר בודקים אופציות של מספר חלוצים נוספים אולם מאמינים שבכל זאת אפשר יהיה להשלים עסקה על לוסיו.

עוד בנושא

ערן לוי חתם בקטמון: "בלטה התשוקה שלו להגיע למועדון"
בית"ר ירושלים ירדה מאילון אלמוג, שלומי אזולאי עשוי לחזור

שחקן מאריבור לוקה זהוביץ'. אתר רשמי מאריבור, אתר רשמי
מתרחק? זאחוביץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מאריבור

למרות ענייני הרכש, בית"ר טרודה יותר במשחק מחר (שני, 21:00,, ספורט 5) מול מכבי תל אביב. אנתוני וארן סובל מסדק באצבע הרגל וניסה להתאמן אתמול, אבל רק לאחר האימון המסכם היום יוחלט האם יכלל בסגל. בכל מקרה יקוב סילבסטר צפוי לפתוח ב-11. אנטואן קונטה צפוי להשתלב ובצוות המקצועי אף שוקלים לפתוח עמו ב-11. במקרה כזה עשוי דוד קלטינס להשתלב בחוליית הקישור. פרדי פלומן צפוי לחזור לתפקידו הטבעי בכנף שמאל. מעמדו של יעקב בריהון התחזק בשבועות האחרונים וגם הוא עשוי לקבל דקות.

לאחר התוצאות אתמול גם בבית"ר הבינו שהסיכויים להגיע לפלייאוף העליון כמעט אפסיים, אלא אם הקבוצה תפתיע מחר את מכבי תל אביב. גורם במועדון אמר: "העונה הזאת היא אכזבה. הלוואי ונעשה את הבלתי ייאמן, אבל אנחנו כנראה לא מספיק טובים בשביל לעשות את זה. נצטרך להסיק את המסקנות לקראת העונה הבאה".

עוד באותו נושא

ערן לוי חתם בהפועל קטמון: "בלטה התשוקה שלו להגיע למועדון"

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. צילום מסך
גם הוא מודה - המשחק נגד מכבי תל אביב קריטי. קלינגר/צילום מסך

הבוקר כינסה בית"ר מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם מכבי תל אביב. ניר קלינגר אמר: "אני חושב שאנחנו צריכים למקד את הבעיות שלנו בגלל כל הסיטואציה שעברנו בחודשים האחרונים. זה בהחלט משחק קריטי ומשמעותי מאוד לקראת הישורת האחרונה. אחריו נוכל לדבר על מטרות, כי כרגע הפער מהפלייאוף העליון הוא משמעותי, אבל לא צריך להסתכל על זה אלא להתרכז במשחק הקרוב".

על מכבי תל אביב והמטרות העונה: "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת, שלא הפסידה העונה, וצריכים להיות מוכנים כמו שהיינו מוכנים בגביע נגדם, ואפילו קצת יותר. התחלנו היחלצות ממקום אחרון מהרגע שבו הגעתי. כשהגעתי לכאן זו היתה המציאות, לא משנה איך תציירו את זה. היו נקודות שהיינו יכולים לצבור יותר נקודות, זה נכון, אבל סיימנו ארבעה משחקי בית בתיקו ושם היה אפשר לשנות את התמונה".

על המרחק מהתחתית: "אנחנו עדיין בסוג של התרחקות מהתחתית, היינו במקום האחרון לא מזמן, וזה לא קל למועדון כמו בית"ר ירושלים. אנחנו לא רוצים להתעלם מזה, אבל רוצים לחשוב אחרת, לחשוב קדימה, לנסות לחשוב איך מתקרבים לחלק העליון של הטבלה. טבעי שיבקרו אותנו, טבעי שיהיה מה להגיד".

על ינואר: "אני לא נכנס לזה, הקבוצה בחודשיים האחרונים היא כמעט אותה קבוצה, יש שינויים קטנים, אבל קבוצה צריכה לרוץ עם הרכב מסוים. לדעתי זו הייתה הבעיה קודם. צריך להעלות את קצב צבירת הנקודות, ואם לא נצליח זה יהיה חבל".

על אנטואן קונטה: "אנחנו חושבים ברצינות לשתף אותו, למרות שלא קל לזרוק שחקן למים אחרי כל כך הרבה חודשים שהוא לא שיחק. הוא מתאמן טוב, הוא בשלבים האחרונים של ההחלמה שלו, אבל צריך לעשות מחשבה עמוקה כדי לא לגרום לו נזק. הוא יהיה בסגל".

על ז'אורז'יניו: "כרגע הוא לא כשיר, לא מצליח להתגבר על הכאבים שהיו לו. בשבועיים האחרונים הוא עשה שיקום יותר אינטנסיבי עם עוד בדיקות, ניסינו להכניס אותו לסוג של שיקום אחר. בתחילת השבוע הבא הוא אמור להתחיל לנסות לחזור למגרשים, אבל אני לא רוצה להגיד שום דבר בעניין הזה".

על ההרכב והעובדה שהוא ממעט לבצע בו שינויים: "אני חושב שבמכבי תל אביב זה עניין שלהם, זה הסגל שהם בנו, בכל קבוצה מצליחה יש גרעין ברור שמשחק קבוע. אני לא רוצה לעשות השוואות, כי זה לא לעניין להשוות בין הסגל שהם בנו לבין הסגל שאנחנו בנינו. אין פה עניין של קיבעון, יש פה שחקנים שאני מוצא לנכון לשחק איתם ולנסות לייצר איתם מערך. משהו לא עבד בתחילת העונה עם התחלופה הגבוהה בהרכב, וכשמשהו לא עובד אתה מנסה לתקן".

על הלחץ של שחקני ההתקפה: "המשחק בסכנין היה לא טוב, ונגד קרית שמונה באמת היו לנו דקות טובות והזדמנויות נהדרות להבקיע, ושם בא לידי ביטוי הלחץ. אמרתי לשחקני ההתקפה שלא יפחדו לעשות טעויות ולא יפחדו לקחת סיכונים. בשליש האחרון יש להם את כל הגיבוי גם ממני לטעות, וזו הדרך להפיג את הלחץ מהחלק הקדמי".

על רכש: "אין התקדמות כרגע. יש גם את אלי אוחנה, גם את משה חוגג וגם אותי שמנסים למצוא דברים, ינואר זה לא חודש שקל להתחזק בו, אבל ננסה כי אנחנו באמת צריכים להתחזק".

מאור בוזגלו בית"ר ירושלים. דני מרון
"אני ווינר בנשמה, לא מסתפק בבינוניות". בוזגלו/דני מרון

מאור בוזגלו הוסיף: "חיים בשביל משחקים כאלה, נבוא לתת הכל. צריך לחשוב שאתה בא לנצח כל משחק. אין ספק שאנחנו בתקופה לא טובה, אבל השחקנים צריכים לקחת על עצמם יותר, לבוא יותר לכדור, להראות יותר נכונות. הביטחון קצת ירוד אצלנו עכשיו. אם רוצים להתקדם ולהיות קבוצה אטרקטיבית, צריכים גם את העזרה של שחקני ההגנה מבחינה התקפית".

בוזגלו התייחס גם בנוגע למצבו האישי: "בבית"ר יש ציפיות גבוהות, אני ווינר, אני לא מסתפק בבינוניות אלא שואף לנצח הרבה יותר. אני מרגיש מצוין מבחינה פיזית, גם באימונים. הגוף היה רדום תקופה ארוכה והיה לי קושי להתאושש, אבל עכשיו אני משחק יותר והגוף שלי צובר יותר ביטחון. גם מבחינת הראש אני הרבה יותר חזק, ומסיים אימונים בראש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully