וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי חתם בהפועל קטמון: "בלטה התשוקה שלו להגיע למועדון"

17.1.2019 / 11:55

הקשר שעזב בטונים צורמים את בית"ר ירושלים אחרי חצי עונה לא מוצלחת הוכרז כשחקן הקבוצה מהלאומית וחתם עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת: "ההחלטה שלי לעשות הכל כדי להגיע למועדון חזקה מכל אמירה, עכשיו הגיע הזמן לעבוד, להתאמן חזק ולנצח על המגרש"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, מיה בנאי עריכת וידאו: מתן חדד

ערן לוי חתם היום (חמישי) בהפועל קטמון. לוי בן ה-33 הגיע מבית"ר ירושלים בהעברה חופשית אחרי חצי עונה לא מוצלחת, וחתם עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת. הקשר ההתקפי היה על הכוונת של כמה קבוצות והחזיק בהצעות מליגת העל, אחרי מגעים של כמה שבועות עם קטמון, הוא בחר לחתום בשורותיה וינסה לעזור לירושלמים לעלות לליגת העל.

אחרי החתימה אמר ערן לוי: "ההחלטה שלי לעשות הכל כדי להגיע למועדון חזקה מכל אמירה, עכשיו הגיע הזמן לעבוד, להתאמן חזק ולנצח על המגרש". המנהל המקצועי שי אהרון אמר: "אנחנו שמחים לצרף את ערן ולחזק את הסגל האיכותי שלנו. מעבר ליכולות המקצועיות הידועות שלו, בלטה התשוקה שלו להגיע למועדון".

בהודעה על החתמתו כתבה קטמון: "אנחנו שמחים לבשר שאחד השחקנים המוכשרים ביותר בכדורגל הישראלי חתם היום בשורות המועדון. רגל שמאל האימתנית של ערן ידועה בכל מגרש בארץ ואנחנו מקווים לראות אותו משמח בחודשים הקרובים גם את אוהדי הפועל קטמון. ההחתמה של ערן לוי היא אחת הגדולות שידענו, והיא התאפשרה הרבה בזכות הספונסרים היקרים בני סיוון, יוסי ליפקין ולארי טננבאום".

הפועל קטמון מכריזה על החתמת ערן לוי. הפועל קטמון, אתר רשמי
תחנה עשירית בקריירה. ערן לוי/אתר רשמי, הפועל קטמון

קטמון היא התחנה העשירית בקריירה של לוי אחרי מכבי חיפה, מכבי תל אביב, עירוני קרית שמונה, מכבי נתניה (שתי קדנציות), הפועל עכו, הפועל חיפה (שתי קדנציות), הפועל אשקלון, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים (שתי קדנציות).

קטמון, קבוצת האוהדים שפתחה את העונה בסערה והוליכה בתחילת נובמבר את הטבלה בפער של שש נקודות, נמצאת במשבר ששלח אותה למקום השלישי, והיא נמצאת בעיצומו של רצף בן שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, ובנוסף אף הודחה מגביע המדינה על ידי הפועל תל אביב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully