וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יאניס ספרופולוס אופטימי לקראת חימקי, צפו בפגישת המחזור של 2004

18.12.2018 / 20:48

המאמן מרוצה מאיך ששחקניו מסתגלים לשיטה החדשה ולא מקל ראש ביריבה (ד', 21:05, ערוץ 5). צפו בבורשטיין, וויצ'יץ' ושלף נפגשים עם שארפ ובאסטון

one

מכבי תל אביב ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לפני האימון המסכם לקראת המשחק נגד חימקי מוסקבה מחר (21:05, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים יגיעו אליו במאזן של שלושה ניצחונות מול תשעה הפסדים, אחרי שבמחזור האחרון ביורוליג הפסידו בצורה דרמטית לבאסקוניה הספרדית. המשחק מחר יהיה הראשון מבין שניים השבוע, כשבחמישי בצהריים תצא האלופה הישראלית לקובנה לקראת המשחק נגד ז'לגיריס ביום שישי.

"חימקי קבוצה חזקה, היא יודעת איך לשחק והיא יכולה להעניש אותנו על טעויות, אז נצטרך להיות ממוקדים, בעיקר בהגנה, כי יש לה שחקנים מאוד מוכשרים שיכולים לקלוע הרבה", אמר יאניס ספרופולוס. "בהתקפה ננסה לרוץ. אני מקווה שיהיה אולם מלא ושהקהל ידחוף אותנו, נילחם כל עוד יש סיכוי ביורוליג. בבית הפסדנו פעמיים בבית בדקה האחרונה, ולפני המשחק נגד פנרבחצ'ה בכלל לא התאמנו".

על שחקני המפתח שייעדרו בשורות היריבה מחר אמר המאמן היווני: "השחקנים פה מספיק מנוסים כדי להבין שחימקי מסוגלת לנצח גם ללא חלק מהשחקנים שלה. קודם כל אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו, אנחנו מכבדים את כל הקבוצות אבל הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו אלה שנהיה מוכנים. אסור לנו להירגע כי אנחנו במצב לא טוב, מעתה והלאה כל משחק הוא חשוב מאוד".

ספרופולוס התבקש לסכם את החודש הראשון שלו כמאמן מכבי תל אביב ואמר: "אני אוהב מאוד את הצורה בה השחקנים הגיבו לשיטה החדשה, כי ניסינו לשנות הרבה דברים בהגנה ובהתקפה. אתם יכולים לבדוק את המספרים לעומת לפני חודש, אנחנו שומרים טוב יותר וקולעים באחוזים גבוהים יותר. לא היה לנו הרבה זמן להתאמן, היו לנו רק שבעה אימונים אמיתיים".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הגיעה לפוניבז', עודד קטש עדיין חולם על המקום הראשון
מכבי תל אביב יכולה להתעודד? הפסד מביך לחימקי מוסקבה ב-VTB

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מקווה לטוב. ספרופולוס/קובי אליהו

ומה קורה אצל היריבה?

חימקי מוסקבה מגיעה למשחק בסגל חסר במיוחד. הקבוצה של יורגוס ברצוקאס חסרה את שני השחקנים המובילים שלה העונה - אלכסיי שבד ואנתוני גיל, שסובלים מפציעות ופספסו את המשחקים האחרונים. בלי השניים הפסידה חימקי בשבוע שעבר לצסק"א מוסקבה בחוץ, והשבוע לניז'ני נובגורוד במסגרת ה-VTB. את הקבוצה יובילו כעת שחקן הפנים האמריקאי ג'ורדן מיקי, שרושם 12.5 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק והפורוורד טוני קרוקר, אקס הפועל חולון, עם 9.3 נקודות למשחק.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב יכולה להתעודד? הפסד מביך לחימקי מוסקבה ב-VTB

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב טל בורשטיין, גור שלף, ניקולה וויצ'יץ', דרק שארפ, מייסיאו באסטון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לחיים! וויצ'יץ', בורשטיין, שלף, שארפ ובאסטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פגישת מחזור של השושלת

מייסיאו באסטון ודרק שארפ הגיעו ארצה, כחלק מסרט תיעודי שהיורוליג מכין על אליפויות היורוליג של 2003/04 ו-2004/05. לרגל הגעתם, נערכה פגישת מחזור שכללה גם את טל בורשטיין, ניקולה וויצ'יץ' וגור שלף. מחר יגיע באסטון ושארפ ליד אליהו, שם ייערך טקס לכבודם לפני המשחק נגד חימקי מוסקבה.

צפו במפגש

אתר רשמי

גם אנתוני פארקר היה שותף (בערך)

אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully