וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יכולה להתעודד? הפסד מביך לחימקי מוסקבה ב-VTB

שלושה ימים לפני הביקור בהיכל במסגרת היורוליג, הרוסים הובכו עם 93:80 ביתי מול ניז'ני החלשה, עדיין ללא אלכסיי שבד ואנתוני גיל שיחמיצו גם את מכבי תל אביב. 4 נקודות לדאוסון בתבוסה של חובנטוד

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה עם אנתוני גיל. רויטרס
שניהם יחמיצו את מכבי תל אביב ברביעי. שבד וגיל/רויטרס

ביום רביעי תארח מכבי תל אביב את חימקי מוסקבה אחרי שאמש היא הרשימה עם ניצחון די קל מול יריבתה הגדולה הפועל ירושלים. היום (ראשון) חימקי הפצועה הובכה עם הפסד ביתי 93:80 מול ניז'ני נובגורוד החלשה. חימקי סובלת מחסרונם של שני השחקנים הכי טובים שלה שלא צפויים לשחק גם בתל אביב - אלכסיי שבד מלך סלי היורוליג ואנתוני גיל הפורוורד המצוין. בהיעדרם בי דוסט ניסה לקחת אחריות עם 20 נקודות ו-6 אסיסטים. שלושת האמריקאים הנוספים של הרוסים - צ'ארלס ג'נקינס, מלקולם תומאס וג'ורדן מיקי הוסיפו 10 כל אחד. זה היה הפסדה השני בלבד של חימקי מוסקבה העונה במפעל, האם ביום רביעי היא תפסיד גם בתל אביב?

* אחרי שפירקה את ברצלונה ביורוליג, ריאל מדריד נחלה הפסד מפתיע מאוד, 84:71 בחוץ ללוגו העולה החדשה. המארחים הובילו כבר ב-26 הפרש ברבע השלישי כשאלופת אירופה הקטינה מעט את ההשפלה ברבע הרביעי. סרחיו יוי היה היחיד שהופיע עם 14 נקודות ו-5 אסיסטים. רודי פרננדס, גוסטבו איון ופקונדו קמפאצ'ו לא שיחקו.

* שון דאוסון שיחק 26 דקות וקלע רק 4 נקודות בתבוסה של חובנטוד בדאלונה קבוצתו 83:68 מול גראן קנאריה. אחרי התבוסה מול ריאל מדריד ביורוליג, ברצלונה הפסידה 78:73 בחוץ למלאגה בליגה. קייל ווילטר קלע 14 למנצחים.

* ז'לגיריס קובנה, שתארח את מכבי תל אביב ביום שישי, ניצחה כצפוי בקלות את נבז'יס בחוץ 55:79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully