וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הגיעה לפוניבז', עודד קטש עדיין חולם על המקום הראשון

17.12.2018 / 23:23

אחרי מסע ארוך שכלל טיסה לאוקראינה ונסיעה של שלוש שעות באוטובוס, האדומים הגיעו לעיר בה יפגשו את לייטקאבליס. המאמן: : "אם רוצים את המקום הראשון, צריך לנצח במקומות כאלה" (ג', 19:00, 5STARS)

one

בתום מסע ממושך מישראל לליטא, שכלל טיסה ולינה באוקראינה ונסיעה בת שלוש שעות באוטובוס, הפועל ירושלים הגיעה לפוניבז' לקראת המשחק המסקרן מחר (שלישי, 19:00, 5STARS) נגד לייטקאבליס במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

"ההפסד לא.א.ק אתונה קצת הרחיק אותנו מהמקום הראשון, אבל כדי לשמור על האפשרות לסיים בראש הבית נצטרך לנצח במקומות כאלה", אמר המאמן עודד קטש, שינסה לעצור את כדור השלג שמאיים להתחיל להתגלגל אחרי השבוע השלילי שעברה קבוצתו - עם הפסדים ב-13 הפרש לא.א.ק אתונה ולמכבי תל אביב - ואין כמו מינוס שלוש מעלות כדי לעצור כדורי שלג.

ירושלים ניצחה את לייטקאבליס בארנה 67:81 במחזור השני, אולם מאז עברו שתי הקבוצות לא מעט שינויים. האדומים קיבלו את טיישון תומאס, שהפך לאחד השחקנים המרכזיים בקבוצה עם 11 נקודות ו-6.6 ריבאונדים. גם הליטאים ביצעו מקצה שיפורים - ובראשו החלפת המאמן גינטאראס קאדז'יוליס בשחקן העבר הסרבי ננאד צ'אצ'אק. "זו קבוצה אגרסיבית, ולא יהיה לנו קל מולה, במיוחד בגלל שני ההפסדים האחרונים. השיטה שלהם השתנתה, כך שאין הרבה מה ללמוד מהמפגש הקודם בינינו".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל אילת הביסה 70:88 את גלבוע/גליל
הפועל חולון: נקע קל לשון ג'ונס, צפוי לחזור בתוך ימים ספורים

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
יעצור את כדור השלג במינוס שלוש מעלות? קטש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully