וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: נקע קל לשון ג'ונס, צפוי לחזור בתוך ימים ספורים

17.12.2018 / 19:04

הפורוורד/סנטר, שנלקח לבית חולים לאחר שנפצע בהפסד לנס ציונה, אינו סובל מפגיעה חמורה. מחר: משחק גורלי בבית מול ונציה

one

הישורת האחרונה של שלב הבתים בליגת האלופות כבר מעבר לפינה, והפועל חולון יוצאת לסדרת משחקים שתחרוץ את גורל העונה האירופית שלה: מחר (שלישי, 21:00) היא תארח את ונציה, וב-7 בינואר תצא למשחק חוץ בסלוניקי נגד פאוק - כששתי היריבות אורבות לה: לישראלים מאזן 2:6 והם מדורגים במקום השני בבית ב', בעוד לאיטלקים וליוונים 3:5.

בינתיים קיבלו בקבוצה בשורה מרגיעה מכיוונו של שון ג'ונס. שחקן הפנים האמריקאי, שנטש את משחק הליגה הביתי נגד עירוני נס ציונה ונלקח לצילום בבית החולים, סובל מנקע קל בקרסולו וצפוי לשוב לפעילות בעוד ימים ספורים. את המשחק מחר הוא צפוי להחמיץ.

ג'ונס היה אחד השחקנים המאכזבים בקבוצה מאז תחילת העונה, ובשלושת המשחקים האחרונים באירופה תרם חמש נקודות בלבד ב-17 דקות לערב (27 אחוזים מהשדה). מי שיעמוד ככל הנראה לרשותו של דן שמיר הוא טי.ג'יי קליין, שמתאושש מפציעה בברך.

חולון, על אף ההפסד לנס ציונה, מגיעה במומנטום חיובי למשחק - עם שלושה ניצחונות צופים בזירה האירופית. ונציה, שגברה עליה בסיבוב הקודם 104:111 באיטליה בתום הארכה כפולה, הפסידה בשניים משלושת משחקיה האחרונים. אתמול היא ניצחה בליגה את ברינדיזי 58:70, בערב בו שלטו האקסים ה"ישראלים": אוסטין דיי ומיצ'ל וואט קלעו 16 נקודות כל אחד, ומרקז היינס הוסיף 12.

שון ג'ונס הפועל חולון. ברני ארדוב
צפוי להחמיץ את ונציה. שון ג'ונס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully