וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחפשת מחליף לספאחיה: נעשתה פנייה לספרופולוס, גם פלאסה וקורטינאיטיס מועמדים

17.11.2018 / 16:22

הצהובים עדיין לא פיטרו את המאמן ומחכים למחליף: הספרדי או הליטאי עשויים להגיע, היווני מערים קשיים. במועדון שוחחו עם ננו גינזבורג, אך לא העבירו לו הצעה

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
חי על זמן שאול. נבן ספאחיה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב המשיכה אמש (שישי) את פתיחת העונה האיומה שלה ביורוליג כשנחלה הפסד שישי בשבעה משחקים, הפעם 84:78 מול גראן קנאריה ב"מגרש הזוועות" בלאס פלמאס. הצהובים עדיין לא פיטרו את ספאחיה משום שהם מחכים שימצאו את המחליף שלו וזו הסיבה העיקרית שהם מעכבים את פיטוריו של המאמן.

מכבי תל אביב כבר פנתה למאמן אולימפיאקוס לשעבר, יאניס ספרופולוס. היווני נותר ללא קבוצה מאז סיום העונה החולפת. בין הצדדים מתקיים משא ומתן, והוא הבהיר לצהובים כי לא יתפשר על פחות מחוזה מובטח עד סיום העונה הבאה.

חואן פלאסה, שהיה מועמד למכבי גם לפני שנתיים, מועמד גם הוא לקבוצה. גם רימאס קורטינאיטיס הליטאי מועמד להגיע. לוואלה! ספורט נודע כי במועדון שוחחו עם ננו גינזבורג, אבל טרם הגישו לו איזושהי הצעה. שם נוסף שעלה כמועמד הוא של מאמן נבחרת ספרד ועוזר המאמן בטורונטו, סרג'יו סקאריולו, אבל האיטלקי העביר מסר שהוא לא מעוניין בתפקיד בשל הסגל של הקבוצה.

עוד בנושא:

נבן ספאחיה מודה: "יש המון בעיות, עדיין לא מצאנו את הכימיה הנכונה"
יורוליג: הפסד רביעי ברציפות למכבי תל אביב - הפעם 84:78 לגראן קנאריה
יורוליג: ולימיר פראסוביץ' החליף את פדרו מרטינס בבאסקוניה, צסק"א עדיין מושלמת

מאמן אולימפיאקוס יאניס ספרופולוס. GettyImages
יגיע? ספרופולוס/GettyImages

"זו עונה קשה. אף אחד לא האמין שנגיע למצב הזה. חייבים לעשות שינוי", אמרו אמש במכבי תל אביב. "המשחק מול גראן קנאריה היה משחק שהיינו חייבים לנצח, בטח לא להפסיד. אם לספאחיה היתה הזדמנות להוכיח שלא מדובר רק במצב של פציעות או של לוח זמנים קשה שפתחנו איתו, עכשיו המצב שונה", הסבירו במכבי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן מלאגה חואן פלאסה. ברני ארדוב
יחליף את ספאחיה? חואן פלאסה/ברני ארדוב

אולם, לא רק מההנהלה חוטף ספאחיה ביקורת, אלא גם השחקנים. מקורב לאחר השחקנים סיפר אמש: "יש פציעות וכחולם מודעים לזה, אבל ספאחיה איבד את אמון השחקנים, יש המון לחץ ממנו וזה משדר ומשפיע על השחקנים. חדר ההלבשה לא רגוע וזה מתחיל מהמערכת המקצועית. הוא גוער וצועק על השחקנים באימונים ולא נראה שהשחקנים מרגישים שהוא איתם, אלא בעיקר לחוץ. זה משפיע. שחקנים לא רוצים לשחק בשבילו", אומר המקורב.

ומה השחקנים אמרו על ההפסד? דיאנדרה קיין סיכם: "החמצנו המון קליעות, היו בעיות בריבאונד וזה חלק גדול מהמשחק. תמיד אפשר לראות דברים חיוביים, גם במשחק הזה, אבל אנחנו במאזן של שישה הפסדים".

אלכס טיוס הוסיף: "זה היה משחק קשה. לא היתה לנו אנרגיה או הוצאה נכונה לפועל, חייבים להשתפר בהגנה ולשחק כמו שצריך על המגרש".

עדכון ראשון: 8:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully