וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ולימיר פראסוביץ' החליף את פדרו מרטינס בבאסקוניה, צסק"א עדיין מושלמת

הבאסקים השיבו לקדנציה שלישית את המאמן שהיה מועמד גם למכבי ת"א. 79:93 לרוסים על באיירן, ניצחון חמישי ברציפות לברצלונה (83:88 בקובנה) 62:78 לאפס על פנאתינייקוס

יאניס טימה שחקן באסקוניה עם מאמנו פדרו מרטינס. GettyImages
משלם את המחיר. מרטינס/GettyImages

המחזור השביעי של היורוליג נמשך הערב (שישי) עם שלושה משחקים במקביל למשחקה של מכבי תל אביב מול גראן קנאריה. אנאדולו אפס הביסה 62:78 את פנאתינייקוס, ברצלונה ניצחה את ז'לגיריס 83:88 בקובנה, צסק"א מוסקבה נותרה מושלמת אחרי 79:93 על באיירן מינכן.

* מאמן באסקוניה פדרו מרטינס שילם את מחיר פתיחת העונה המאכזבת ופוטר הערב מהמועדון. התבוסה המביכה 99:84 לבודצ'נוסט החלשה אמש חרצה את גורלו של המאמן, שהוליך את הבאסקים למאזן 5:2 אחרי שבעה מחזורים. בליגה הספרדית רשמה באסקוניה מאזן של 2:6 מפתיחת העונה. מי שיחליפו בתפקיד הוא ולימיר פראסוביץ', שהוזכר גם כמועמד להחליף את נבן ספאחיה במכבי תל אביב, ואימן את באסקוניה בין 2005 ל-2007, כמו גם בעונת 2015/16.

אנאדולו אפס - פנאתינייקוס 62:78

אחרי הניצחון הענק מבחינתה על אולימפיאקוס השנואה בדרבי של יוון, פאו ירדה לקרקע ואפשרה לטורקים לעקוף אותה בטבלה, בדרך למאזן מרשים של 2:5, אף ששוב חסרה את שיין לארקין הפצוע. אפס פתחה בסערה, רודריג בובואה עשה ככל העולה על רוחו ולחדרי ההלבשה ירדה המארחת ביתרון מבטיח של 28:44. משם היוונים כבר לא חזרו. בובואה בלט עם 19 נקודות, אדריאן מוארמן הוסיף 17. מנגד, רק ניק קלאתיס, דשון תומאס (11 נקודות כל אחד) וג'יימס גיסט (10) קלעו בספרות כפולות.

ז'לגיריס קובנה - ברצלונה 88:83 (אחרי הארכה)

הרצף המוזר של ז'לגיריס נמשך: אפס הפסדים בחוץ, אפס ניצחונות בבית. חמש דקות לסיום עלו הקטלאנים ל-59:72, אך הקבוצה של שאראס הגיבה עם קאמבק ענק ו-40 שניות לבאזר השלים אותו ארון ווייט, כשקבע 76:76 ושלח את המשחק להארכה. אלא ששם נגמר למארחת הכוח, ובארסה חגגה ניצחון חמישי ברציפות. קייל קיוריק בלט עם 15 נקודות, אנטה טומיץ' הוסיף 14. ווייט קלע 21 למפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ננדו דה קולו, צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
בלי בעיות. נאנדו דה קולו/ברני ארדוב

באיירן מינכן - צסק"א מוסקבה 93:79

קבוצת הפאר הרוסית שמרה על המאזן המושלם, וזה לא היה קשה במיוחד. צסק"א ברחה ל-36:54 באמצע הרבע השני, ומשם הבווארים החביבים לא הצליחו לחזור. קורי היגינס הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 18 נקודות, נאנדו דה קולו הסתפק בתשע. דנילו בארתל וניהאד דדוביץ' קלעו 14 כל אחד למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully