וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפסד רביעי ברציפות למכבי תל אביב - הפעם 84:78 לגראן קנאריה

הצהובים נראו רע גם בפרקט החלקלק באיים הקנאריים וצנחו למאזן עגום של 6:1, הלחץ על נבן ספאחיה רק הולך וגובר. מייקל רול הוליך עם 15 נקודות, ווילבקין סיים עם 2 מ-10 ל-3, בשבוע הבא מחכות אנאדולו ופנרבחצ'ה

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול מול גראן קנאריה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
זה רק הולך ונעשה רע יותר. רול/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

העונה האירופית הרעה של מכבי תל אביב נמשכה גם הערב (שישי), כשהצהובים הפסידו 84:78 לגראן קנאריה באיים הקנאריים - הפסד רביעי רצוף בדרך למאזן עגום של 6:1, בדומה לחימקי מוסקבה, בודוצ'נוסט ודרושאפקה שנועלות את הטבלה.

הלחץ על נבן ספאחיה רק הולך ועולה, ולא ברור האם המאמן הקרואטי יוכל לשרוד את הימים הקרובים, אחרי הפסד לאחת הקבוצות החלשות במפעל, והמדורגת לפני-אחרונה בליגה הספרדית. החדשות הרעות עבורו? זה רק הולך ונעשה קשה יותר: ביום שלישי האלופה הישראלית תצא לאיסטנבול למשחק חוץ מול אנאדולו אפס ובחלוף יומיים מצפה לה משחק מול נציגה טורקית נוספת - הפעם פנרבחצ'ה החזקה של ז'ליקו אוברדוביץ', שתגיע ליד אליהו.

הפתיחה של הצהובים על הפרקט החלקלק באיים הקנאריים היתה רעה, כשנקלעו לפיגור מוקדם ובתחילת הרבע השני מצאו עצמם בבור של 13 נקודות. קאמבק בניצוחם של סקוטי ווילבקין ואלכס טיוס החזירו אותם לעניינים וריצת 0:11 עם פתיחת הרבע האחרון סוף סוף השלימה מהפך, אולם שגיאות אופייניות ברגעי האמת אפשרו לגראן קנאריה להשיג את ניצחונה האירופי השני בלבד העונה, אולי במשחקו האחרון של נבן ספאחיה כמאמן מכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: מייקל רול 15 (1 מ-5 ל-3) ו-7 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 13, אלכס טיוס 13 ו-9 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 11 (2 מ-10 ל-3), אנג'לו קלויארו 9, רמון סשנס 7, טאריק בלאק 4, ג'ון דיברתולומאו 3, ג'וני אובריאנט 3. יובל זוסמן שותף (4 דקות) ולא קלע.

בלטו בגראן קנאריה: כריסטופר אוונס 17, יוליס באז 16 ו-10 ריבאונדים, קלווין האנה 16.

עוד בנושא:


הפרקט החלק של גראן קנאריה גבה לא מעט קורבנות
דיוויד בלאט ספסל את ספאנוליס וספג ביקורות ביוון: "טעות חסרת תקדים"
הלחץ על בלאט גובר: הפסד שלישי רצוף לאולימפיאקוס, 73:72 מול פנרבחצ'ה

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
בצרות צרורות. ספאחיה/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, מייקל רול, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו וטאריק בלאק, אך המארחת עלתה ל-6:12 אחרי חמש דקות בזכות כריסטופר אוונס ואילצה את ספאחיה לקחת פסק זמן. הפער צמח ל-6:14, ווילבקין וג'וני אובריאנט צלפו מבחוץ וצימקו ל-15:12, אולם גראן קנאריה חדרה בקלילות לצבע וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 15:23.

רבע 2:

מרכוס אריקסון קבע יתרון שיא - 15:26, הפער צמח ל-19:32, אך הקבוצה של ספאחיה סוף סוף התעוררה ונשנעה על טיוס, קלויארו ורמון סשנס, שצלף שלשה וצימק ל-34:32 בלבד. המארחת שמרה על היתרון ולחדרי ההלבשה ירדה כשהיא מוליכה 38:43. ווילבקין וטיוס הוליכו את מכבי תל אביב עם 7 נקודות כל אחד.

רבע 3:

גם את הרבע השלישי פתחה המארחת טוב יותר, ברחה ל-42:51 וגרמה לספאחיה לקחת פסק זמן. זה לא ממש עזר, ההגנה המשיכה לא לתפקד ופסק הזמן הנוסף הגיע בפיגור 59:49. האחוזים הרעים מחוץ לקשת של האורחת לא ממש השתפרו, ובסיום הרבע השלישי הוליכה גראן קנאריה 57:65.

רבע 4:

קיין צלף מהפינה, טיוס הטביע, ווילבקין הוסיף שלשה משלו בדרך לריצת 0:11 ויתרון ראשון מאז הרבע הראשון - 65:68. אלברט אוליבר בן ה-40 ענה בשלשה משלו ודאנק קליל השיב את גראן קנאריה ל-72:78. ספאחיה בחר להותיר את ווילבקין על הספסל, דיברתולומאו חדר לסל והחטיא זריקה גורלית, רול הוסיף שתי החטאות משלו והסיפור נסגר. זה נגמר ב-78:84 לגראן קנאריה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully