וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין לא לבד: "מגרש הזוועות" שמארח את מכבי תל אביב

שני פצועים תוך פחות משבוע, עשרות החלקות מדי משחק ומאמן יריב שדורש מהיורוליג להתערב. הפרקט החלקלק באולמה הביתי של גראן קנאריה כבר גבה לא מעט קורבנות, מכבי תל אביב תצא בשלום?

one

מכבי תל אביב כבר סבלה העונה מלא מעט פציעות, חלקן בנסיבות ביזאריות שבעיקר קשורות למדבקות, אולם הערב (שישי, 22:00, ספורט 5) מול גראן קנאריה היא צריכה להיזהר שבעתיים אם ברצונה לצאת בשלום ללא השבתות נוספות. סקוטי ווילבקין התלונן והזהיר אמש אחרי האימון של הצהובים ש"מעולם לא שיחקתי על משטח כל כך חלק", סיפר ש"נפלנו בכל מהלך", ונוכח לדעת שהוא ממש, אבל ממש לא לבד.

רק לפני שבוע התארחה באיים הקנאריים היריבה הבאה של מכבי תל אביב, אנדולו אפס, ונאלצה לשחק ללא שיין לארקין שהחליק ונפצע באימון. במהלך השבוע האחרון נפל קורבן למשטח החלקלק גם הסנטר המוביל של גראן קנאריה, הלטבי אנז'ס פאסצ'ניקס, אולם הוא צפוי לשחק למרות הפציעה.

עוד בנושא

ווילבקין: "מעולם לא שיחקתי על משטח כל כך חלק, נפלנו בכל מהלך באימון"
דיוויד בלאט ספסל את ספאנוליס וספג ביקורות ביוון: "טעות חסרת תקדים"
בלאט בלחץ: הפסד שלישי רצוף לאולימפיאקוס, 73:72 מול פנרבחצ'ה

ג'וני אובריאנט שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
זהירות, רק לא ליפול. ג'וני אובריאנט/לילך וייס רוזנברג

לאחר משחקה של אנדולו אפס באי, כינה מאמן הקבוצה ארגין עתמאן את אולמה הביתי של גראן קנאריה "מגרש הזוועות", ותקף בחריפות: "לא מתקבל על הדעת שהיורוליג תאפשר למשחקים להתקיים כאן. קבוצות משקיעות 10,20, 30 מיליון יורו בשנה כדי לרכוש שחקנים, ואז הם נופלים אחד אחרי השני בגלל מחדל באולם של אחת הקבוצות. במהלך המשחק הזה השחקנים שלי מעדו לפחות עשר פעמים. כולם החליקו. היורוליג חייבת לפתור את הבעיה הזאת".

מאמן גראן קנאריה סלבה מלדונאדו הגיב לאחרונה לטענות הגוברות כלפי הפרקט החלקלק באולם הביתי ואמר ש"אני לא מתכוון להתלונן על זה. ראיתי שלפני כמה שבועות הוסיפו פרקט חדש, אבל אני לא מתכוון לנתח את זה. אם זה באמת מורגש, אז זה משפיע על שתי הקבוצות, לא רק על האורחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully