וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ על בלאט גובר: הפסד שלישי רצוף לאולימפיאקוס, 73:72 מול פנרבחצ'ה

היוונים נחלו הפסד שלישי רצוף במפעל. קוסטאס סלוקאס חגג מול האקסים עם 20 נקודות ושלשת קלאץ' גדולה. ריאל מדריד עדיין מושלמת אחרי ניצחון על חימקי מוסקבה. בודצ'נוסט שברה שיא שלשות בניצחון הבכורה מול באסקוניה, מילאנו התגברה על דארושקפה

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה חוגג עם קוסטאס סלוקאס. רויטרס
פירק את האקסית. קוסטאס סלוקאס חוגג בטירוף/רויטרס

המחזור השביעי ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד המפגש הלוהט שבו פנרבחצ'ה ניצחה בחוץ את אולימפיאקוס והנחילה לה הפסד שלישי ברציפות. בספרד, ריאל מדריד שמרה על מאזן מושלם אחרי ניצחון על חימקי מוסקבה נטולת אלכסיי שבד. עוד הערב: בודצ'נוסט שברה שיא מטורף של שלשות עם 21 כאלו והפתיעה את באסקוניה. מילאנו ניצחה בחוץ את דרושאפקה.

אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה 73:72

אחרי שני הפסדים רצופים במפעל, כולל מפלה בדרבי מול פנאתינייקוס, הקבוצה של בלאט חזרה לביתה וקיבלה את פנרבחצ'ה ללא כוכבה הפצוע יאן וסלי. אולם, מי שחיסל אותה כמעט לבדו היה דווקא קוסטאס סלוקאס שלהט מול האקסית והנחיל לה הפסד שלישי ברציפות. 2:20 דקות לסיום נייג'ל ווליאמס גוס תפר שלשה וקבע שוויון 67. אלא שכאן החלה ההצגה הפרטית של סלוקאס שסחט עבירה מהשלוש וקלע שלוש פעמים מהקו. נייג'ל גוס וויליאמס החטא מנגד וסלוקאס תפר עוד שלשה ענקית כדי לקבוע 4 הפרש. פפאניקולאו עוד תפר שלשה גדולה כדי לצמק את הפיגור לנקודה. היוונים עוד קיבלו כדור אחרון כשנותרו שבע שניות לסיום אבל גוס החטיא מקרוב ומילוטינוב פספס גם את הריבאונד עם הבאזר.

סלוקאס בלט מעל כולם במשחק הזה עם 20 נקודות וארבעה אסיסטים. ניקולה קאליניץ' הוסיף 16 לטורקים שעלו למאזן של 1:6. גם הקוסטאס של אולימפיאקוס, פפאניקולאו להט עם 18. פרינטזיס הוסיף דאבל דאבל של 10 ו-10 ריבאונדים, אבל לא מנע מקבוצתו לרדת לראשונה למאזן שלילי של 4:3. דיוויד בלאט כבר מרגיש את הלחץ ואם לא די בכך אז ביום ראשון מצפה לו משחק חוץ בליגה היוונית מול.. פנאתינייקוס.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
קבוצת ההתקפה הטובה ביותר מול המפציץ הגדול. אלכסיי שבד/GettyImages

ריאל מדריד - חימקי מוסקבה 74:79

אלופת אירופה וקבוצת ההתקפה הטובה ביורוליג בינתיים (93.8 נקודות למשחק) קיבלה את חימקי מוסקבה בתזמון מצוין מבחינתה, ללא המפציץ האולטימטיבי, מלך סלי המפעל אלכסיי שבד (25.8 נקודות למשחק). הרוסים הצליחו למתוח את ריאל מדריד במשך שלושה רבעים ולאיים על המאזן המושלם שלהם, אבל הבלאנקוס התפוצצו ברבע הרביעי בדרך לניצחון שביעי בשבעה משחקים. שלשה של טוני קרוקר עוד קבעה שוויון 60, אבל מכאן הבלאנקוס טסו לריצת 4:14 וסגרו עניין. ג'ייסי קארול הוביל את הבלאנקוס עם 15 נקודות, כולן ברבע הרביעי המצוין שלהם. פביאן קוזר הוסיף 13 וסרחיו יול היה רגוע מאוד עם 6 נקודות בלבד אחרי ההתפוצצות מול מכבי. טוני קרוקר ואנתוני גיל בלטו אצל הרוסים עם 16 נקודות כל אחד אבל לא מנעו הפסד שישי בשבעה משחקים.

דרושאפקה - מילאנו 98:92

בעונה שעברה האיטלקים היו זקוקים ל-17 משחקים כדי להגיע לחמישה ניצחונות, העונה הם הגיעו לחמישה ניצחונות כבר במחזור השביעי. הטורקים, מנגד, נותרו עם ניצחון אחד בלבד למרות שנתנו פייט אמיתי לאורך כל המשחק. נמניה נדוביץ' חזר מפציעה עם 17 נקודות (5 מ-8 לשלוש), מייק ג'יימס קלע 21 נקודות והוסיף גם 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, ולדימיר מיצוב שנותר עונה יפה קלע 20 נקודות, דאייריס ברטאנס קלע מהפינה שלשה שדי גמרה את המשחק דקה לסיום וסיים עם 12 נקודות (4 מ-4 לשלוש). בסך הכול, מילאנו סיימה את המשחק עם 18 שלשות מ-32 זריקות והייתה רחוקה שתי קליעות משיא השלשות למשחק ביורוליג. אגב, בשבוע שעבר דרושאפקה חטפה 19 שלשות נגד באיירן מינכן. את הטורקים הוביל מייקל אריק עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, ריי מקולום קלע 13 ומסר 5 אסיסטים אבל גם הוסיף 6 איבודים.

בודוצ'נוסט - באסקוניה 84:99

המונטנגרים, שהיו היחידים שלא ניצחו העונה ביורוליג, השיגו את הניצחון הראשון ועל הדרך גם שברו את שיא השלשות של קבוצה למשחק ביורוליג אי פעם. בודוצ'נוסט הפציצה 21 שלשות באחוזים מדהימים (61.8%) כשאדווין ג'קסון מוביל אותה עם 24 נקודות (6 מ-9 לשלוש), ארל קלארק תרם 20 עם 5 ריבאונדים, דנילו ניקוליץ' קלע 18. את הבאסקים הוביל טורניקה שנגליה עם 16 נקודות, שבון שילדס ודארון היליארד קלעו 14 כל אחד בצד השני ומרסליניו הוארטס קלע 13 והוסיף 5 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully