וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "מעולם לא שיחקתי על משטח כל כך חלק, נפלנו בכל מהלך באימון"

הרכז של מכבי תל אביב התלונן על מצב האולם לפני גראן קנאריה (ו', 22:00, ספורט 5), ג'ייק כהן ערך אימון חלקי ובספק למשחק

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
חוזר לכושר, מכבי צריכה אותו בשיאו. סקוטי ווילבקין (צילום: דני מרון)/דני מרון

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שישי) את גראן קנאריה במסגרת המחזור השביעי של היורוליג כאשר מאזנה דל במיוחד ועומד על חמישה הפסדים וניצחון בודד. מעמדו של נבן ספאחיה מעורער, והקרואטי עשוי למצוא את עצמו מחוץ למועדון במקרה של הפסד. לרשות המאמן צפוי לעמוד סגל מלא, כאשר ג'ייק כהן היחיד שנמצא בספק. המשחק יהיה למעשה הביקור הראשון אי פעם של מכבי באיים הקנריים, כשהיריבה מחזיקה במאזן זהה לזה של הצהובים ובשורותיה משחק אקס הפועל ירושלים וגלבוע/גליל, די ג'יי סטרוברי. הספרדים החזירו את ניקולה רדישביץ, הסרבי ששיחק במדיהם עונה שעברה והחל את השנה הנוכחית בטרנטו, אולם הוא לא ייטול חלק בהתמודדות.

האולם בספרד לא מצא חן בעיני הצהובים, שטוענים כי הוא מחליק במיוחד. סקוטי ווילבקין צייץ: "אף פעם לא שיחקתי באולם כל כך מחליק, כמעט בכל מהלך באימון מישהו החליק". מכבי סבלה לא מעט העונה בשל החלקות, כאשר דיאנדרה קיין נפצע פעמיים בעקבות החלקה, וכך גם טאריק בלאק פעם אחת. צריך לציין, גם ארגין עתמאן מאמן אנדולו אפס התלונן על המגרש החלקלק.

מאמו מכבי תל אביב נבן ספאחיה. דני מרון
יסיים את דרכו? נבן ספאחיה (צילום: דני מרון)/דני מרון

נבן ספאחיה אמר לקראת המשחק: "אחרי תקופה שלא היינו בסגל מלא, כל הפצועים חזרו אלינו ואחרי כמה ימים של הכנות נעשה את המיטב כדי לנצח". עוד הוסיף המאמן: "אחרי התבוסה לריאל מדריד, התעלנו על עצמנו בליגה המקומית והוכחנו הרבה אופי".

בלאק הוסיף: "אנחנו בהחלט מכוונים לניצחון, כדי לחזור לעניינים ולהיכנס שוב למומנטום - כדי להיות במקום בו אנחנו רוצים להיות בסיום העונה, הפלייאוף של היורוליג".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully