וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "יש המון בעיות, עדיין לא מצאנו את הכימיה הנכונה"

17.11.2018 / 0:30

מאמן מכבי תל אביב מודע למצב הקשה של קבוצתו: "זה היה אחד המשחקים הכי חשובים עבורנו, צריך לשחק הרבה יותר טוב עם הסגל הזה"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. GettyImages
מה יהיה? ספאחיה/GettyImages

מכבי תל אביב שקעה הערב (שישי) לשפל חדש בעונה האירופית העגומה שלה, כשהפסידה 84:78 לגראן קנאריה וצנחה למאזן 6:1 ביורוליג - כמו חימקי מוסקבה, בודצ'ונטס ודרושאפקה שחולקות איתה את המקומות האחרונים בטבלה. עבור גראן קנאריה, המדורגת במקום הלפני-אחרון בליגה הספרדית, היה זה ניצחון אירופי שני בלבד העונה, כך שאם את אחת הקבוצות החלשות במפעל הצהובים לא מסוגלים לנצח - את מי כן ינצחו?

כעת, מן הסתם, העיסוק יהיה בנבן ספאחיה. הלחץ על המאמן הקרואטי היה גדול עוד לפני המשחק, אך אחריו הוא רק הולך וגובר. אם ישרוד את הימים הקרובים, מחכה לו שבוע קשה מאוד, עם משחק חוץ באיסטנבול מול אנאדולו אפס ביום שלישי, ומשחק בית מול פנרבחצ'ה ביום חמישי - שבוע שאולי יכול להוציא אותו לדרך חדשה, ואולי עלול לחרוץ את גורלו.

"זה ניצחון מצוין לגראן קנאריה וכל הכבוד להם", סיכם נבן ספאחיה. "לצערי לא שיחקנו את הכדורסל הנכון, היו המון בעיות בהתקפה ובהגנה, עדיין לא מצאנו את הכימיה הנכונה. זה החיים. זה היה אחד המשחקים הכי חשובים עבורנו בגלל פתיחת העונה, לוח משחקים הקשה והפציעות הרבות, קיווינו שנצליח להתאושש במסע החוץ הזה והפסדנו. עם הסגל הזה אנחנו צריכים לשחק כדורסל טוב יותר בשני צידי המגרש. ביצענו הרבה מאוד טעויות והיריבה ניצלה אותן".

עוד בנושא:

יורוליג: הפסד רביעי ברציפות למכבי תל אביב - הפעם 84:78 לגראן קנאריה
יורוליג: ולימיר פראסוביץ' החליף את פדרו מרטינס בבאסקוניה, צסק"א עדיין מושלמת
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully