וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין לקווין דוראנט: "אנחנו לא זקוקים לך, ננצח גם בלעדיך"

הווריירס מתקשים לשים מאחור את התקרית, עליה נחשפים עוד ועוד פרטים. גרין יערער על הקנס, דוראנט "עדיין פגוע", בארקלי טוען: "בלי KD, גולדן סטייט לא תיאבק על האליפות", ואיך קרי יפשר?

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, דריימונד גרין. AP
מנסים לדגמן זוגיות בריאה ללא הצלחה. דוראנט וגרין/AP

גולדן סטייט משתדלת לשדר עסקים כרגיל, אבל הביצועים על הפרקט מסגירים את העובדה שהסערה שבתוכה עדיין משתוללת. הלילה (בין חמישי לשישי) הובסה האלופה 107:86 על ידי יוסטון בחוץ, במשחק שבמהלכו כבר פיגרו ב-32 נקודות. דריימונד גרין חזר מההשעיה בעקבות העימות המתוקשר עם קווין דוראנט, הצטלם איתו לפני ואחרי המשחק, אמר ש"הסיפור הזה מאחורינו", אבל סיים ללא נקודות, וראה את הרוקטס מנחילים לקבוצתו הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים.

"אנחנו פגיעים מבחינה פיזית, ועכשיו גם מבחינה מנטלית. אי אפשר להגדיר את זה אחרת", הודה סטיב קר אחרי התבוסה. "אנחנו צריכים להחזיר את הרוח, את האנרגיות, להבין שזו עונה ארוכה מאוד, ונכון שאנחנו מתמודדים עכשיו עם תקופה קשה, אבל אני מכיר את החבר'ה האלה. הם עוד יחזרו".

קר אמר ש"לדריימונד לא היה את המשחק הכי טוב. למען האמת הוא שיחק מאוד גרוע, אבל אהבתי את הגישה שלי. הוא היה עצמו. שום דבר לא מנע ממנו להיות תחרותי וקשוח, כמו תמיד". קר גם הודה שעקב מקרוב אחרי ההתנהלות בין דוראנט לגרין במהלך המשחק. "כמובן שבחנתי את זה כל הזמן, אבל גם בחנתי את כל הקבוצה ומהר מאוד הגעתי למסקנה שלא היינו עצמנו מבחינה מנטלית. קל לשכוח כמה קשה זה לנצח משחק ב-NBA. ואני מקווה שזאת הייתה תזכורת מספיק טובה".

עוד בנושא

גולדן סטייט הובסה 107:86 על ידי יוסטון במשחק החזרה של דריימונד גרין
דריימונד גרין: "קווין ואני דיברנו, החלטנו להמשיך הלאה, זה מאחורינו"
משחק סכום אפס: ההימור של גולדן סטייט בעימות בין גרין לדוראנט

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס עם סטיב קר. AP
גם סטיב קר מודה - אנחנו במשבר מנטלי/AP

גרין, מצידו, סגר 24 דקות מבלי לקלוע ולו נקודה אחת - פרק הזמן הארוך ביותר בקריירה בו לא שם נקודות על הלוח. גרין אמר ש"הייתי נורא ואיום היום, זה נכון", אבל גם שידר את הביטחון העצמי המוכר (והאולי קצת מופרז) שלו, כשטען ש"אנחנו עדיין הולכים לנצח כמה משחקים, ועדיין הולכים לזכות באליפות".

אבל גם גרין, למרות כל המאמצים לחזור לשגרה, עדיין נראה כמי שמושפע מאוד מההתפתחויות של הימים הסוערים האחרונים. לפני המשחק הוא הודיע כאמור שדוראנט והוא ממשיכים הלאה, אולם סירב לענות לכל שאלה שקשורה להחלטה של ההנהלה להשעות אותו, מה שרק הגביר את הספקולציות על מתיחות בינו לבין ראשי הווריירס. בנוסף, דווח אמש בארצות הברית שגרין מתכוון להגיש ערעור לארגון השחקנים של ה-NBA על הקנס שהטילה גולדן סטייט נגדו, בגובה 120 אלף דולר. למעשה, גרין "עקף" את הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס ופנה לסמכות גבוהה יותר.

במקביל, בארצות הברית מגלים עוד ועוד פרטים על תוכן הויכוח הקולני בין דוראנט לגרין בחדר ההלבשה, שהוביל בסופו של דבר להשעיה. על פי "יאהו", מה שהצית את העניינים בחדר ההלבשה, מלבד העובדה שגרין כינה את דוראנט "Bitch" מספר רב של פעמים, היה המשפט הבא: "תזדיין מפה, תראה איך אנחנו מצליחים גם בלעדיך. אנחנו לא זקוקים לך, כבר ניצחנו פה בלעדיך".

דוראנט, כך דווח, נראה מכונס בעצמו באותם רגעים ומלמל לכיוון גרין: "פאק, אתה פשוט משוגע". ואם מישהו חשב שהשניים פתחו דף חדש וחזרו להיות חברים קרובים, הגיעה התשובה הבאה של דוראנט לשאלה של אחד העיתונאים אחרי ההפסד הלילה איך הוא מגדיר את היחסים בינו לבין דריימונד כעת: "אל תשאל יותר את השאלה הזאת אף פעם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כעת גולדן סטייט בונה על המנהיגים האחרים של הקבוצה, בראשם סטף קרי. קרי הגיע במיוחד לטקסס כדי לשהות עם הקבוצה בימים הסוערים שעוברים עליה, למרות שהוא סובל מפציעה שתשבית אותו לשבוע נוסף לפחות. במהלך המשחק נראה קרי מנסה להקליל את האווירה בפסקי הזמן, ומדי פעם צוחק עם דוראנט וגרין. קר הודה שבגולדן סטייט מצפים מקרי להפגין מנהיגות כעת, ומקווים שהנוכחות המיוחדת שלו תנמיך את הלהבות. "תמיד אמרתי שסטף הוא גרסה נמוכה יותר של טים דאנקן. הנוכחות שלו בחדר ההלבשה סופר-חשובה. אנשים כמוהו וכמו טימי עושים את החיים קלים יותר לכולם, רק מעצם הנוכחות שלהם", אמר המאמן.

גם אנדרה איגודלה ושון ליבינגסטון אמורים לסייע בייצוב השורות. "יש לנו אנשים עם אופי מאוד חזק בחדר ההלבשה, ויש לנו כמה מנהיגים ותיקים נהדרים. אנשים כמו אנדרה ושון, הם אלה שייקחו אותנו בחזרה לכיוון הנכון. אני בטוח שעוד נחזור לשם", אמר קר.

כך או כך, כולם מסכימים שהמטרה העיקרית של גולדן סטייט כרגע היא לצלוח את העונה הנוכחית ולסיים אותה עם אליפות שלישית ברציפות. קווין דוראנט "עדיין פגוע", על פי "יאהו", אבל מקורבים אליו טוענים שהוא לא הראה שום עניין בלבקש טרייד, ונשאר מרוכז במטרה היחידה העונה - ת'ריפיט.

אבל אם בעקבות השבוע האחרון גברו הסיכויים שיעזוב בסיום העונה, זה עלול להשפיע בצורה דרמטית על העתיד של הווריירס. "אם הם מאבדים את דוראנט, הם לא יתחרו על האליפות יותר, אף פעם. הם עוברים לאולם חדש בעונה הבאה, הם צריכים לעשות כל מה שאפשר כדי להשאיר את דוראנט. סטף, קליי ודריימונד, הם לא הולכים למלא את האולם הזה. ובלי דוראנט, הם גם לא היו זוכים בשתי האליפויות האחרונות. הווריירס לא הולכים לשום מקום בלי קווין דוראנט, במיוחד בעתיד".

לטענת בארקלי, "הווריירס בעצם אומרים פה לכולם, דוראנט הוא האיש שלנו. כולם שואלים למה השעו את דריימונד ולא את דוראנט? זה כי דוראנט הופך אותם לשושלת. וזה כי הם יודעים שעם סטף, קליי ודריימונד תהיה להם אולי קבוצה טובה, אבל לא בלתי מנוצחת כמו זו שתהיה להם עם דוראנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully