וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין: "קווין ואני דיברנו, החלטנו להמשיך הלאה, זה מאחורינו"

הפורוורד התראיין בתום אימון והתייחס לדוראנט: "קווין בן אדם מבוגר, הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה". מקגריידי מייעץ למלו לפרוש

קווין דרואנט דריימונד גרין. AP
סולחה חמוצה. דריימונד גרין וקווין דוראנט/AP

במוקד העניינים ב-NBA השבוע עומד הסכסוך המתוקשר בין שני שחקני גולדן סטייט ווריורס, קווין דוראנט ודריימונד גרין. בארה"ב הסיפור התנפח לממדים אדירים, כשלפי הדיווחים, דוראנט יעזוב בתום העונה את האלופה. היום (חמישי), גרין התראיין בסיום האימון של הווריורס וסיפר: "קווין ואני דיברנו, החלטנו להמשיך הלאה. זה לא סוד שאני שחקן אמוציונלי, לפעמים זה מתפרץ, לפעמים זה לא עובד לטובתי, אבל אני צריך לחיות עם זה, כי לרוב זה כן עובד לטובתי. אני לעולם לא אשתנה, הגישה שלי למשחק גם תישאר אותו הדבר. שמעתי שמועות שאני הרסתי הכל, שאני גורם לקווין לעזוב. בסופו של דבר, כמו שכבר אמרתי בעבר, לא משנה מה קווין או כל אדם אחר מחליט, היו לנו שנים טובות ביחד והוא קיבל את מלוא התמיכה ממני, כולם קיבלו תמיכה ממני. קווין בן אדם מבוגר שיכול להחליט מה שהוא רוצה".

עוד בנושא
משחק סכום אפס: ההימור של הווריורס בעימות בין גרין לדוראנט

כרמלו אנתוני יוסטון. AP
יקשיב למקגריידי? כרמלו אנתוני/AP

יוסטון תארח הלילה (בין חמישי לשישי) את גולדן סטייט למשחק מסקרן מאוד שיהווה שחזור של גמר המערב מאשתקד. מי שלא היה בסדרת הגמר המדוברת וכנראה גם לא ישחק הלילה הוא כרמלו אנתוני. הפורוורד שהגיע בטרייד הקיץ מאכזב מאוד אצל הרוקטס שמנסים להיפטר ממנו ולהעביר אותו לקבוצה אחרת.

טרייסי מקגריידי, הגארד שכיכב בעבר ביוסטון ונבחר שבע פעמים למשחק האולסטאר, התייחס בראיון לסוגיית כרמלו ואמר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים: "אני בכנות חושב שמלו צריך לפרוש. אני לא רוצה שהוא יעבור שוב סיטואציה כמו שהוא עובר עכשיו. אנשים יזרימו שליליות למורשת של האיש הזה. אני חושב שבגלל שזה לא הצליח לו בשתי הקבוצות האחרונות שלו, הוא צריך לשחרר עכשיו עם קריירה ששווה את היכל התהילה".

כרמלו לא שיחק בשלושת משחקיה האחרונים של יוסטון, שתירצה את זה בכך שמלו "חולה". הפורוורד רשם ממוצעים של 13.4 נקודות ו-5.4 ריבאונדים במהלך הקריירה הקצרה שלו ברוקטס, שעדיין מחזיקים במאזן שלילי של 7:6. הכישלון של כרמלו הוא המשך ישיר לעונה הרעה שהוא רשם אשתקד במדי אוקלהומה סיטי לצידם של ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג'. מה תהיה התחנה הבאה שלו?

עוד באותו נושא

משחק סכום אפס: ההימור של גולדן סטייט בעימות בין דריימונד גרין לקווין דוראנט

לכתבה המלאה
שחקן NBA לשעבר טרייסי מקגריידי. AP
ביוסטון יזכרו אותו הרבה יותר מאשר את כרמלו. טרייסי מקגריידי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully