וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפנים מקום לדוראנט? הניקס החליטו לא להאריך את חוזהו של פורזינגיס

הלטבי הנהדר יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא ויחסוך לקבוצה 10 מיליון דולר בתקרת השכר, מה שיאפשר לניקס לנסות להחתים כוכב חופשי. נאנס חתם ל-4 שנים נוספות בקאבס, טרנר באינדיאנה

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. רויטרס
על הכוונת של הניקס? קווין דוראנט/רויטרס

ליגת ה-NBA חוזרת אלינו בלילה שבין שלישי לרביעי ויממה לפני שזה קורה חלק מהקבוצות ביצעו הלילה שלל של עסקאות מעניינות בעקבות תום המועד האחרון להארכת חוזי הרוקי לשחקנים שנכנסים לעונתם הרביעית. מי שהחליטה לא להאריך את החוזה של הכוכב שלה היא ניו יורק ניקס שהחליטה לא להחתים את קריסטאפס פורזינגיס הלטבי הנהדר על חוזה חדש, מה שיחסוך לה בשנה הבאה 10 מיליון דולר בתקרת השכר ויהפוך את הלטבי לשחקן חופשי מוגבל.

המשמעות: הקבוצה תוכל לנסות להחתים בקיץ הבא את אחד מכוכבי העל שיהפכו לשחקנים חופשיים כשבין האפשרויות נמצאים קווין דוראנט, קאווי לאונרד, קיירי אירווינג וג'ימי באטלר. יש לציין שפורזינגיס סובל מפציעה קשה ולא ברור מתי יוכל לחזור לשחק כדורסל וייתכן שגם זה היווה שיקול בהחלטה. עוד שחקן שלא חתם על הארכת חוזה הוא טרי רוז'יר, הגארד המצוין של בוסטון סלטיקס שפרץ בעונה החולפת וכך גם בובי פורטיס משיקגו.

עוד בנושא:

לשרוד עוד פעם אחת: קריירת ה-NBA של עומרי כספי מגיעה לצומת מכריע
פול אלן, הבעלים של פורטלנד ומייסד "מייקרוסופט", מת בגיל 65

קריסטאפס פורזינגיס, ניו יורק ניקס. AP
עתידו לא ברור אחרי הפציעה. פורזינגיס/AP

מי שכן קיבל חוזה משודרג הוא לארי נאנס ג'וניור שחתם על חוזה לארבע שנים נוספות בקליבלנד תמורת חוזה בסביבות 44.8 מיליון דולר. החוזה החדש של נאנס מאפשר לקאבס גמישות בשנים הבאות כאשר הסיכום הוא על 12.7 מיליון דולר בשנה הראשונה, 11.7 מיליון בשנה השנייה, 10.6 מיליון בשנה השלישית ו-9.6 ברביעית, זאת בדומה לחוזה של קווין לאב.

עוד שחקן שחתם על הארכת חוזה לארבע שנים הוא מיילס טרנר, שיקבל 72 מיליון דולר מאינדיאנה במשך התקופה. העסקה הזו יכולה גם להגיע ל-80 מיליון דולר אחרי בונוסים וטרנר יהיה מעמודי התווך של הפייסרס בשנים הקרובות לצד הכוכב ויקטור אולדיפו.

* והיו גם עסקאות נוספות: פיניקס החתימה את ג'מאל קרופורד הגארד הוותיק בן ה-38. וושינגטון שלחה את ג'ודי מיקס למילווקי כדי לצמצם את הסגל שלה, כאשר הבאקס יקבלו גם כסף ובחירת סיבוב שני. הקליפרס העבירה בטרייד את ווסלי ג'ונסון לניו אורלינס תמורת אלכסיס אג'ינסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully