וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול אלן, הבעלים של פורטלנד ומייסד "מייקרוסופט", מת בגיל 65

שותפו של בייל גייטס, ששלט גם בקבוצת הפוטבול של סיאטל סיהוקס וסיאטל סאונדרס מה-MLS, נכנע אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. אחותו ג'ודי ספדה לו: "הוא היה דמות בלתי נשכחת"

פול אלן בעלים פורטלנד. AP
פול אלן רק לפני ארבעה ימים/AP

פול אלן, אחד ממייסדיה של חברת הענק מייקרוסופט, והבעלים של פורטלנד טרייל בלייזרס וסיאטל סיהוקס, מת היום (שלישי) אחרי הידרדרות במחלת הסרטן ממנה סבל. אלן, 65, הודיע רק מוקדם יותר החודש שהמחלה, שבה הוא נאבק מ-2009, חזרה לגופו. אחותו של אלן, ג'ודי אלן, כתבה בהודעה: "אחי היה דמות בלתי נשכחת בכל רמה. בעוד שרובנו הכירו את אלן כאיש טכנולוגי, עבורנו הוא היה אח ודוד אהוב, וחבר יוצא מהכלל".

כאמור, אלן היה שותפו הפחות מפורסם של ביל גייטס, שנחשב לאחד האנשים העשירים בעולם בעקבות הקמתה של מייקרוסופט ומלבד קבוצת ה-NBA, הוא שולט גם בסיהוקס קבוצת הפוטבות של סיאטל מ-1997 וכן גם בסיאטל סאונדרס קבוצת הכדורגל מה-MLS.

הבעלות של על הסיהוקס היתה מוצלחת מאוד כאשר המועדון חווה את השנים היפות בהיסטוריה שלו עם 12 העפלות לפלייאוף, שלוש הופעות בסופרבול וגם זכייה אחת בסופרבול אחרי ניצחון על דנבר ברונקוס בגמר. עד שאלן רכש את הקבוצה, היא הגיעה לפלייאוף רק ארבע פעמים מאז הקמתה ב-1976. רק לפני ארבעה ימים אלן נכח במשחק הכנה של פורטלנד מול יוטה, אך נכנע למחלה הארורה בגיל יחסית צעיר.

בפורטלנד אבלים על האבידה

גם מאמן הסיהוקס כבר ספד

גם בסאונדרס נפרדו מהבוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully