וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה: "אני כבר לא בטוחה בעצמי כמו בעבר, הלחץ על המגרש עצום"

הטניסאית הרוסייה, שמתקשה לחזור לטופ העולמי מאז ההשעיה בשל השימוש בחומרים אסורים, דיברה בגילוי לב על התחושות שלה: "לוקח המון זמן לצבור ביטחון, אבל הוא הלך לאיבוד מהר מאוד"

מריה שראפובה, טניסאית מרוסיה. רויטרס
רק במקום ה-41 בעולם. שראפובה/רויטרס

הקריירה הספורטיבית של מריה שראפובה, המדורגת כיום במקום ה-41 בעולם, לא מצליחה להתרומם מאז ההשעיה בשל השימוש בחומרים אסורים. גם עם שובה למגרשים הטניסאית הרוסייה בת ה-31 לא מצליחה להרשים ולחזור לטופ העולמי. מחר (שלישי) שראפובה תנסה את כוחה בטורניר שטוטגרט שם תפגוש בסיבוב הראשון את קרולין גרסיה מצרפת (7).

שראפובה הכריזה בראיון שקיימה לקראת הטורניר כי בניגוד לעבר היא סובלת מחוסר ביטחון במשחק שלה. לדבריה: "עכשיו אני לא כל כך בטוחה בעצמי כבעבר. ביטחון הוא עניין מוזר מאוד. צריך הרבה מאוד זמן כדי לצבור את הביטחון ולהרגיש בטוחה בכל הפעולה על המגרש או בכל דבר אחר שעושים בחיים. עם זאת, לאבד את התחושה הזאת ולהיות חסרת ביטחון, זה קורה מהר מאוד".

על התחושות שלה כשהיא משחקת טניס אמרה שראפובה: "על המגרש נמצאים בזמן המשחק אני והיריבה שלי. אבל לרגע לא שוכחים שאלפי בני אדם צופים בביצועים שלנו. הלחץ שאני מתמודדת איתו הוא עצום. לכן כשזוכים בטורניר או מנצחים משחק, התחושה היא אדירה".

עוד בנושא
גביע הפדרציה: צ'כיה וארצות הברית ייפגשו בגמר
רפאל נדאל זכה בטורניר מונטה קרלו בפעם ה-11 בקריירה
הויכוח המוזר שהגיע עד רוג'ר פדרר: מה הצבע של כדורי הטניס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully