וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הפדרציה: צ'כיה וארצות הברית ייפגשו בגמר

קביטובה השלימה עוד ניצחון קליל על קרבר, 2:6, 2:6, והעלתה את צ'כיה לגמר בפעם השישית בשמונה השנים האחרונות. היריבה על התואר: ארה"ב, שהכניעה את צרפת 2:3 ועלתה לגמר ה-30 בתולדותיה

נבחרת הפדרציה של צ'כיה, במרכז פטרה קביטובה. רויטרס
עשו את זה. הצ'כיות חוגגות/רויטרס

פטרה קביטובה גברה היום (ראשון) 2:6, 2:6 על אנג'ליק קרבר תוך פחות משעה, והעלתה נבחרת צ'כיה לגמר גביע הפדרציה אחרי שנבחרתה השלימה ניצחון 1:4 על גרמניה. זו תהיה ההופעה השישית של הצ'כיות בגמר בשמונה השנים האחרונות. קביטובה לא העניקה לקרבר, זוכת שני גרנד סלאמים, שום סיכוי, כשהיא שוברת אותה חמש פעמים (מתוך שש אפשרויות שבירה) ומכה שבעה אייסים.

ביום הראשון של התחרויות על החימר בשטוטגארט קביטובה ניצחה 3:6, 2:6 את יוליה גרגס, בעוד קרולינה פלישקובה ניצחה 5:7, 3:6 את קרבר כדי להעלות את הצ'כיות ליתרון 0:2. היום גרגס צימקה ל-2:1 כשניצחה 4:6, 2:6 את פלישקובה.

אבל הגרמניות מעולם לא חזרו מפיגור 2:0, הצ'כיות מעולם לא איבדו יתרון 0:2, והסטטיסטיקה לא נשברה היום, עם הניצחון של קביטובה, ולאחר מכן אחד נוסף לפרוטוקול.

צ'כיה, שזכתה בתואר עשר פעמים וחמש פעמים בשבע השנים האחרונות, תפגוש בגמר את ארצות הברית, שגברה 2:3 על צרפת. הגיבורה הגדולה היתה מדיסון קיז, שגברה על פאולין פרמנטייה 6:7 (4), 4:6 במשחק היחידות המכריע, לאחר שסלואן סטיבנס הכניעה את קריסטינה מלאדנוביץ' 2:6, 0:6. האמריקאיות העפילו לגמר ה-30 בתולדותיהן, וכעת יחפשו תואר 19. למעשה, יהיה זה המפגש בין שיאנית הזכיות עם סגניתה (לצ'כיה 10 זכיות לאורך ההיסטוריה).

עוד בנושא
התעמלות אומנותית: לינוי אשרם זכתה במדליית כסף בטשקנט
כדוריד: מכבי והפועל ראשון לציון ייפגשו בחצי גמר הפלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully