וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר מונטה קרלו בפעם ה-11 בקריירה

הספרדי ממשיך לשלוט בטורניר היוקרתי, כשזו הפעם החמישית שהוא זוכה בלי לאבד אפילו מערכה אחת. המדורג ראשון בעולם נקם בקיי נישיקורי על ההפסד בריו ודהר לזכייה עם 3:6, 2:6

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
כשהוא על החימר, מי יכול עליו? רפאל נדאל/רויטרס

רפאל נדאל זכה היום (ראשון) בטורניר היוקרתי של מונטה קרלו בפעם ה-11 בקריירה שלו. המדורג ראשון בעולם שוב הראה עד כמה הוא דומיננטי על משטח החימר והביס ללא קושי את קיי נישיקורי היפני 3:6, 2:6 תוך שעה ו-33 דקות. הספרדי נקם בכך על ההפסד בריו והעלה את מאזנו מול נישיקורי ל-10 ניצחונות ב-12 מפגשים.

נדאל שבר לראשונה במשחקון השישי, אחרי ראלי ארוך שסידר לו שתי אפשרויות שבירה. נישיקורי הציל את הראשונה, אך נדאל מיד עלה ל-2:4 והמשיך ל-3:6 במערכה הראשונה. הספרדי המשיך להריץ את נישיקורי ושבר ל-1:2 במשחקון השלישי של המערכה השנייה, לפני ששבר שוב ל-1:4, הרשים עם כמה חבטות גב נפלאות וסגר עניין עם משחקון הגשה על האפס ו-2:6.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי זוכה טורניר מונטה קרלו. רויטרס
עוד גביע לאוסף. רפאל נדאל/רויטרס

עד כמה גדולה השליטה של נדאל? הוא ניצח ב-68 מתוך 72 המשחקים שקיים בטורניר מונטה קרלו,מאז ההופעה הראשונה שלו ב-2003 כשהיה בסך הכול בן 16. זו גם הפעם החמישית סך הכול שנדאל זוכה במונטה קרלו בלי לאבד אפילו מערכה אחת, כשכרגע הוא על רצף של 36 מערכות אותן לקח על משטח החימר.

זוהי הזכייה ה-76 שלו בטורניר ATP והוא רחוק רק תואר אחד מהמאזן של ג'ון מקנרו האגדי. מבחינת תארי מאסטרס, הוא שבר את השיא של המאה ה-21 עם התואר ה-31 (השאיר מאחור את נובאק דג'וקוביץ' עם 30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully