וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון נפרד מאוהדי בית"ר ירושלים: "ניסו לסכסך בינינו, אבל ריגשתם אותי"

26.1.2018 / 18:44

קשר הצהובים נפרד מהאוהדים: "נתתם לי הרגשה שקשה להסביר במילים. אתם תופסים פינה גדולה בלב שלי, אני אוהב אתכם אהבה גדולה". על מה שקרה: "קרו שם דברים שאינני מעוניין לפתוח". כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט

עריכת וידאו:ניר חן

לידיעה הראשונית על הרצון של יוסי בניון להודיע על עזיבה

יוסי בניון פרסם הערב (שישי) הודעת פרידה לאוהדי בית"ר ירושלים. הקשר בן ה-37, שהגיע אל הקבוצה בקיץ האחרון ממכבי תל אביב, לא זכה לדקות משחק רבות בתקופה האחרונה ולא שותף בכלל במשחק הגביע אמש מול הפועל מרמורק מהליגה הלאומית. שתי הקבוצות שמועמדות לקלוט את קפטן נבחרת ישראל לשעבר הן מכבי פתח תקוה והפועל חיפה.

עוד בנושא
יוסי בניון פנה לבני בן זקן לאחר פרסום ההרכב: "תגיד שאתה שלם עם ההחלטה"
בית"ר ירושלים: יוסי בניון עוזב, כבר נפרד מחלק משחקני ואנשי המועדון
בית"ר ירושלים תעמוד לדין על הקריאות הגזעניות, דו"ח השיפוט: "רוב היציע היה שותף לקריאות"

הקשר הוותיק כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "האמת שאני לא יודע מאיפה להתחיל. תמיד כשהגעתי למקום מערכת היחסים עם הקהל הייתה מיוחדת. היו לנו רגעים נפלאים של זכיות גדולות בתארים, שערים, בישולים וזה מה שגרם לאהבה הגדולה בכל מקום, לצערי לא זכיתי להעניק לכם הרבה רגעים כאלה, אבל זכיתי להמון רגעים מכם, תמיד סיפרו לי עליכם ושמעתי מהצד השני של המגרש איך אתם מטריפים את הקבוצה שלכם, איך אתם הופכים את השחקנים שלכם למכונות לחימה במגרש ולאנשים שנותנים את כל הלב על המגרש. מסיבות שלא ברורות לי קרו דברים שאינני מעוניין לפתוח על מנת לא לפגוע בחברים שלי לקבוצה, במערכת הזאת ובקבוצת בית"ר ירושלים שחשובה לכל כך הרבה אנשים טובים. עם יד על הלב בחודשים האחרונים ניסיתי הכול על מנת שלא נגיע למצב הזה. אני עומד ומצדיע לכם על כל מה שהייתם לי בתקופה האחרונה, כל הודעה שקיבלתי, כל צעקה מהיציע וכל מחיאת כף.

"מהרגע הראשון שהרמתם אותי על הכתפיים בבית וגן, על התמיכה במשחקים, על התמיכה ברגעים הקשים, על העמידה מאחוריי ברגע שכולם ניסו לסכסך בינינו. ריגשתם אותי, נתתם לי הרגשה שקשה להסביר במילים. אתם תופסים פינה גדולה בלב שלי, אני אוהב אתכם אהבה גדולה ואני מאחל לעצמי שמישהו שם למעלה יגרום לזה שעוד ניפגש ונעשה דברים גדולים ביחד. שלכם, יוסי בניון".

בניון, מגדולי הכדורגלנים של ישראל בכל הזמנים ושיאן ההופעות בנבחרת עם 102 כאלה בהן כבש 24 שערים, גדל בהפועל באר שבע ועבר למכבי חיפה ב-1998, שם שיחק ארבע עונות. לאחר מכן עבר לראסינג סנטאנדר הספרדי ושיחק שם במשך שלוש עונות אחריהן עבר לווסטהאם, בה שיחק שתי עונות לפני שעבר לליברפול ושיחק גם בצ'לסי, ארסנל, שוב בהשאלה בווסטהאם ובקווינס פארק ריינג'רס. ב-2014 חזר לישראל עם הרבה תקוות כשחתם במכבי חיפה, אבל הדברים שם לא הסתדרו עם הקהל ועם הנהלת המועדון. ב-2016 עבר למכבי תל אביב, בה שיחק עונה אחת ובסופה חתם בבית"ר. בניון זכה בשתי אליפויות עם מכבי חיפה בתחילת שנות ה-2000, בליגה האירופית עם צ'לסי ב-2012/13 ונבחר לכדורגלן העונה בישראל ב-2000/1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בניון יורד מהמגרש אתמול מול מרמורק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully