וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי בניון עוזב, כבר נפרד מחלק משחקני ואנשי המועדון

25.1.2018 / 23:04

הקשר שלא שותף בניצחון על מרמורק, החליט לעזוב את הקבוצה ויערוך פרידה מסודרת מכל השחקנים באימון בשבת. בני בן זקן: "לא אדבר עליו בתקשורת, מה שיש לי להגיד לו אומר בפרטיות"

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
פרידה מסודרת בשבת. יוסי בניון יורד מהמגרש/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים הצליחה לעלות הערב (חמישי) לרבע גמר גביע המדינה. הקבוצה של בני בן זקן ניצחה 1:2 את הפועל מרמורק מהליגה הלאומית והבטיחה את מקומה בין שמונה הגדולות, שם היא תפגוש את הפועל כפר סבא בצמד משחקים. אנתוני וארן כבש צמד עבור בית"ר ירושלים כשהראשון מגיעה בדקה ה-18 והשני בדקה ה-25.

יוסי בניון, שלא שותף במשחק, החליט לעזוב את הקבוצה ויודיע על כך בימים הקרובים. הקשר נפרד מחלק מחבריו ואנשי המועדון בסיום המשחק, אך ביום שבת יעשה את זה בצורה מסודרת כשיגיע לאימון. כשהוא ירד מכר הדשא, נפרד בניון גם מהאוהדים שישבו מאחורי הספסל של בית"ר. הפועל חיפה תפנה אליו אם גילי ורמוט לא יגיע אליה.

בניון, מגדולי הכדורגלנים של ישראל בכל הזמנים ושיאן ההופעות בנבחרת עם 102 כאלה בהן כבש 24 שערים, גדל בהפועל באר שבע ועבר למכבי חיפה ב-1998, שם שיחק ארבע עונות. לאחר מכן עבר לראסינג סנטאנדר הספרדי ושיחק שם במשך שלוש עונות אחריהן עבר לווסטהאם, בה שיחק שתי עונות לפני שעבר לליברפול ושיחק גם בצ'לסי, ארסנל, שוב בהשאלה בווסטהאם ובקווינס פארק ריינג'רס. ב-2014 חזר לישראל עם הרבה תקוות כשחתם במכבי חיפה, אבל הדברים שם לא הסתדרו עם הקהל ועם הנהלת המועדון. ב-2016 עבר למכבי תל אביב, בה שיחק עונה אחת ובסופה חתם בבית"ר. בניון זכה בשתי אליפויות עם מכבי חיפה בתחילת שנות ה-2000, בליגה האירופית עם צ'לסי ב-2012/13 ונבחר לכדורגלן העונה בישראל ב-2000/1.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את הפועל מרמורק
הפועל חיפה ממתינה להתפתחויות בנוגע ליוסי בניון

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בני בן זקן/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר אחרי המשחק: "בגביע נקלעים לסיטואציות לא פשוטות. למרמורק לא היה מה להפסיד והם ניסו להשיג את השוויון. כל הכבוד למרמורק, הם נתנו את המקסימום אבל עלינו שלב וזה הכי חשוב. אני מכבד מאוד את יוסי בניון. החלטתי להעדיף על פניו את ציון צמח. אני לא רוצה לדבר עליו מול התקשורת, כל מה שבעניינו אני אעשה מולו. אנחנו נראים טוב. הכי חשוב היה לעלות שלב. זה לא היה משחק גדול, אבל היו דקות טובות. המטרה הייתה לעלות שלב ועשינו את זה. הקהל? אלה התנאים כרגע. צריך להצליח, להשתפר ולהשיג את המטרות. בגביע חשוב לעבור שלב, זה לא פשוט ולא משנה נגד איזה קבוצה".

חלוץ בית"ר אנתוני וארן הוסיף: "זו לא פעם ראשונה שכבשתי צמד, גם בסיבוב הקודם עשיתי את זה. אני שמח לעבור לקבוצה לעבור שלב. מרמורק קבוצה ממש טובה וידענו שבגביע כל משחק קשה. לא הלך קל, אבל בסופו של דבר ניצחנו וזה חשוב מאוד. בתקופה האחרונה אני משחק הרבה, וזה משמח. המטרה שלי היא לשים כמה שיותר גולים. כולם אוהבים את יוסי בניון בחדר ההלבשה. הוא שחקן מעולה, כנראה הכי טוב שהיה אי פעם בישראל. בסופו של דבר יש מאמן ויש החלטות שמתקבלות ואנחנו לא קשורים לזה, אז אין לי מה להגיד בנוגע אליו. היכולת של היום לא תספיק נגד נתניה, נהיה חייבים להיות הרבה יותר טובים".

מאמן מרמורק ניסן יחזקאל: "זה היה הכי קרוב שאפשר. זה כואב. כל הכבוד לבחורים שלי. ניסינו, זו הייתה הופעה מכובדת. אני שמח שעשינו משחק יחסית טוב לקבוצת תחתית בליגה לאומית. לא התרגשנו יותר מדי. חבל ההזדמנות של גד עובדיה בתוספת הזמן הייתה נכנסת, זה אוכל אותי. יש לנו שחקנים שלא חלמו להגיע לאצטדיון הזה. קיבלנו 2:0 זריז אבל אני שמח שחזרנו לעניינים. הפרענו לבית"ר ירושלים.

"היא לא הייתה טובה אבל אנחנו גם גרמנו להם לא להיראות כך. פדרו גלבאן יהיה ערך מוסף בליגה הלאומית והוא יעזור לנו. יוסי בניון זה אגדת כדורגל, אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי. המקרה שלו הוא משהו שקשה למאמנים לדבר עליו. אני אוהב את הבחור וכואב לראות שכואב לו, אבל בבית"ר ירושלים מטפלים בזה ואני לא האיש שצריך לדבר על זה. אייל גולן העלה תמונה עם שני צעיפים, של מרמורק ובית"ר? אתקשר אליו ואנזוף בו. ההחמצה של גד עובדיה? היום הוא החמיץ, פעם הבאה זה יכול להיכנס. הופעה טובה ואנחנו נסתכל קדימה לליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully