וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון צפוי להודיע על עזיבה בימים הקרובים, הפועל חיפה ממתינה

הקשר הוותיק לא נכלל בהרכב בית"ר ירושלים גם במשחק מול הפועל מרמורק, שחקנים בקבוצה: "לפי הפנים שלו הוא גמר כאן. זו השפלה". האדומים מהכרמל יפנו אליו אם גילי ורמוט לא יגיע

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יוסי בניון צפוי להודיע בימים בקרובים כי הוא עוזב את בית"ר ירושלים. על אף הסגל החסר של בית"ר ירושלים, והעובדה שלפחות ארבעה שחקני קישור לא כלולים בו, הקשר לא פתח הערב (חמישי) במשחק שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל מרמורק. בניון הגיע הערב לבית וגן יחד עם חבריו, כאשר כולם היו משוכנעים כי בסגל הרעוע של בית"ר, הוא יהיה ב-11, אך להפתעת כולם הוא נכלל בסגל אך נותר על הספסל. בניון התקשה להאמין לבשורה ועל פי חבריו לקבוצה הוא יודיע בימים הקרובים על עזיבתו. בינו לבין המועדון קיים סיכום ג'נטלמני, לפיו אם בניון יבקש לעזוב יתנו לו לעשות כך.

שחקנים בקבוצה אמרו: "לפי הפרצוף של יוסי, הוא גמר כאן. זאת השפלה. אנחנו בלי שחקנים יצירתיים, שמים מגנים וקשרים אחוריים בחלק ההתקפי ולא אותו. חבל, הוא היה יכול לעזור לבית"ר הרבה מאוד גם היום וגם בהמשך העונה".

מי שעשויה לפנות לבניון היא הפועל חיפה, שנפרדה היום מחנן ממן שעבר להפועל באר שבע. האדומים מהכרמל נותנים עדיפות לגילי ורמוט וימתינו לראות האם הקשר שגדל בקבוצה ייכלל מחר בסגל של מכבי חיפה לקראת שבת. אם לא יהיה בסגל, המהלך להעברתו יקודם. אם יהיה בסגל, משמע שהמאמן החדש פרד רוטן רוצה אותו ואז הוא יירד מהפרק מבחינת הפועל חיפה, שתעבור לאופציית בניון.

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים עם יעקב בריהון, עופר ורטה. ברני ארדוב
בדרך החוצה? יוסי בניון/ברני ארדוב

בניון הצטרף לבית"ר ירושלים בקיץ האחרון לאחר עונה אחת במכבי תל אביב, והפך מהר מאוד ליקיר האוהדים בטדי, אם כי מבחינה מקצועית לא הצליח להפוך לחלק משמעותי כפי שרצה. הוא פתח רק פעמיים בליגה ושותף עוד 12 פעמים כמחליף, וכבר תקופה ארוכה שהוא לא מרוצה ממעמדו בקבוצה.

מצבת הנעדרים בבית"ר ירושלים לקראת מרמורק כוללת את דוד קלטינס וז'אורז'יניו הפצועים, ואת חן עזרא ויעקב בריהון החולים, וזאת בנוסף לעידן ורד שנעדר כבר תקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully