וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תעמוד לדין על הקריאות הגזעניות, דו"ח השיפוט: "רוב היציע היה שותף לקריאות"

23.1.2018 / 15:21

תובע ההתאחדות החליט להעמיד את בית"ר לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים, פגיעה על ידי אוהדים וקריאות גזעניות במשחק מול סכנין. דו"ח השיפוט: "שקית גרעינים פגעה בעוזר השופט, הקריאות פסקו רק אחרי שתי דקות"

עריכת וידאו:ניר חן

בית"ר ירושלים תעמוד מחר (רביעי) לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות אירועי המשחק של הקבוצה אמש מול בני סכנין (2:4). תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את בית"ר לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים, פגיעה על ידי אוהדים וקריאות גזעניות. הדיון יתקיים מחר בשעה 17:00 (24 בינואר). כזכור, כנגד בית"ר ירושלים עומד עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות על קריאות גזעניות.

עוד בנושא

העונש לאוהדי בית"ר? נשקלת האפשרות לצרף שחקן מוסלמי כחלק מהמאבק
חמי אוזן על הגיבור שממחיש איך הקרקס של בית"ר במאבק האליפות

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עונש הפחתת הנקודות יופעל? אלי טביב/ברני ארדוב

בדו"ח השיפוט של ארז פפיר נכתב ש"לאחר הבקעת השער השני לזכות סכנין, הושלכו מהיציע המזרחי שאכלס את אוהדי בית"ר לעבר שחקני סכנין שחגגו את השער - כוס שתייה, שקית גרעינים ומספר מצתים. שקית גרעינים נוספת שנזרקה מהיציע המזרחי פגעה ברגלו של עוזר השופט מתי יעקובוב.

"בדקה ה-39 החלו לקריאות 'מוחמד מת' מכיוון היציע המזרחי שאכלס את אוהדי בית"ר. אציין שרוב היציע היה שותף לקריאות. בתיאום עם משקיף המשחק אבי לוי המשחק נעצר, והופעל נוהל קריאות גזעניות שבמהלכו ביצע הכרוז הכרזה ראשונה. המשחק חודש בתום ההכרזה. הקריאות פסקו כ-2 דקות בערך מסיום ההכרזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully