וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמון וליאני העידו: לא ראינו את הדריכה של דוס סנטוס על קיארטנסון

25.1.2018 / 13:31

ההתאחדות החליטה שלא להעמיד לדין את בלם מכבי חיפה בהסתמך על עדות מעורפלת של הקוון, שהיה היחיד בצוות השופטים שראה את המקרה. ביקורת במנהלת ובהתאחדות על ההחלטה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

אלי חכמון, שהיה השופט הראשי במשחק אתמול בין מכבי חיפה למכבי תל אביב ולירן ליאני שהיה שופט הרחבה שבה ביצע אליסון דוס סנטוס את הדריכה על וידאר קיארטנסון, העידו בדוח השיפוט כי לא ראו את המעשה של בלם מכבי חיפה. במקרה כזה, תובע ההתאחדות ניר רשף והיועץ המשפטי אופיר פינס היו צריכים להחליט על העמדת דוס סנטוס לדין, אלא שבדוח שמילא חכמון הוא כתב שעוזר השופט הקרוב לאירוע דני קראסיקוב אמר במערכת הקשר תוך כדי המשחק שהוא מזהה דריכה, אבל לא משוכנע שהיא מכוונת.

עוד בנושא

מכבי חיפה הביסה 0:3 את מכבי תל אביב בשמינית גמר הגביע
רוב מאס בסיום: "אני מרגיש פה כמו ברכבת הרים"
הערב ב-18:00: הצגתו של פרד רוטן כמאמן מכבי חיפה
משביח שחקנים, אבל לא מתמודד עם לחץ: הכירו את פרד רוטן

השופט אלי חכמון. ברני ארדוב
ביקורת במנהלת ובהתאחדות. חכמון/ברני ארדוב

בעקבות זאת, החליטו כאמור תובע ההתאחדות והיועץ המשפטי לא להעמיד את דוס סנטוס לדין. יש לציין כי מדובר מקרה גבולי, מכיוון ששני השופטים הבכירים שנחשבים לשניים מהמובילים באיגוד השופטים לא ראו את המקרה, ולכן ייתכן מאוד שהפעם היה מקום להעמיד את דוס סנטוס לדין ולא להסתמך על העדות הלא ברורה של קראסיקוב.

כך או כך, גורמים במנהלת ובהתאחדות אמרו היום שהגיע הזמן לשנות את החוקה ולהעמיד לדין שחקנים גם אם השופט לא פירש שביצוע העבירה הייתה מכוונה, אבל מאוחר יותר, באמצעות צילומי הטלוויזיה, הוכח כי ביצעו עבירה שחייבה הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully