וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.1: אלכסיס הגיע לבדיקות רפואיות, אשלי בארנס לצ'לסי?

המעבר של כוכב ארסנל ליונייטד ממשיך להתקרב. חלוץ ברנלי על הכוונת של הבלוז, שסימנו גם את סלימאני. וגם: פלורנטינו פרס "יעשה הכל כדי לצרף את ניימאר" והחיזוק המפתיע של פריס סן ז'רמן

one

שמועות

* אלכסיס סאנצ'ס הגיע למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד כדי לעבור בדיקות רפואיות לפני הטרייד הגדול.

* ב"דייריו גול" טוענים שאיסקו העביר לניימאר מסר: "בוא לריאל מדריד". פלורנטינו פרס תכנן לנסות ולרכוש את כוכב פריס סן ז'רמן בקיץ 2019, אך עשוי לנסות להקדים את החלום הזה. ב"דייריו גול" דווח כי "פרס מוכן לעשות הכל כדי להביא את חלוץ פריס סן ז'רמן. פלורנטינו שוחח עם נציגי השחקן, והסימנים שקיבל מעוררים אופטימיות". הנשיא הבטיח כי הברזילאי יקבל את החוזה הגבוה ביותר במועדון, כמו גם בעולם כולו.

* באנגליה טוענים שפול פוגבה ידרוש ממנצ'סטר יונייטד להכפיל את השכר שלו ולהשוות אותו לזה שירוויח אלכסיס סאנצ'ס - 450 אלף ליש"ט בשבוע.

* שם נוסף שהוזכר בבורסת החלוצים המועמדים להצטרף לצ'לסי: אשלי בארנס מברנלי, כך על פי "סקיי ספורטס".

* בורוסיה דורטמונד הציעה את אנדרה שורלה בהשאלה למספר קבוצות פרמיירליג, ביניהן ניוקאסל וסטוק סיטי.

* אחרי שניסיונותיה לצרף את פיטר קראוץ' ואנדי קארול נכשלו, צ'לסי מנסה לשאול מלסטר את איסלם סלימאני, חלוץ נבחרת אלג'יריה.

* חיזוק מפתיע לפריס סן ז'רמן: על פי דיווחים בתקשורת הצרפתית לסאנה דיארה אקס מארסיי הגיע לסיכום כספי עם הקבוצה וצפוי לחתום בה עד סוף השבוע.

אדין דז'קו רומא. רויטרס
בקרוב בבלוז? דז'קו/רויטרס

* בצל עסקת אלכסיס סאנצ'ס - הנריך מחיטריאן, שאמורה להיסגר ב-24 השעות הקרובות באופן רשמי, ארסנל הגישה לבורוסיה דורטמונד הצעה של 50 מיליון יורו על פייר אמריק אובמיאנג, כך על פי "קיקר". על פי דיווחים, הגרמנים דורשים 60 מיליון יורו, עדיין לא ברור האם אוליבייה ז'ירו ייכלל בעסקה.

* ב"סאנדיי טיימס" טוענים שריאל מדריד תציע לא פחות מ-200 מיליון ליש"ט לטוטנהאם על הארי קיין, במה שאם תצא לפועל, תהיה כמובן העסקה הגדולה אי פעם. התרנגולים יהיו מוכנים להציע לו חוזה חדש בשווי 200 אלף ליש"ט לשבוע, בתקווה להשאירו.

* השמועות על מעבר אפשרי של כוכבי רומא אדין דז'קו ואמרסון הולכות וגוברות. באיטליה טוענים שזה עשוי לקרות כבר ביום שלישי, ושרומא תקבל עבור השניים 55 מיליון יורו.

* ב"דייריו גול" טוענים שריאל מדריד תנהל מאבק על ברצלונה בנוגע לכוכב אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. פלורנטינו פרס, כך על פי הדיווח, הבטיח לחלוץ שישפר כל הצעה שגריזמן יקבל מהקטלאנים.

* ליברפול הצטרפה למנצ'סטר יונייטד במירוץ אחר גארת' בייל, שצפוי לעזוב את ריאל מדריד. ליורגן קלופ יש לא מעט כסף, אחרי מכירת פיליפה קוטיניו, והוא עשוי להוציא חלק ממנו על הוולשי, כך לפי "דון באלון". הבלאנקוס, כך טוענים בספרד, מעוניינים דווקא בעסקת חליפין שתכלול את אדן הזאר או הארי קיין.

* עוד מ"דון באלון": יואכים לב הציב לפלורנטינו פרס את שלושת השחקנים שירצה לראות בריאל מדריד, אם אכן יחליף את זינדין זידאן. מדובר בטיבו קורטואה, ארתורו וידאל ורוברט לבנדובסקי.

עוד באותו נושא

העברות בעולם - 20.1: באנגליה טוענים "עסקת אלכסיס סאנצ'ס הושלמה"

לכתבה המלאה
הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
ריאל תשבור את השיא העולמי? קיין/רויטרס

* פריס סן ז'רמן הציבה ללוקאס מורה תג מחיר של 40 מיליון יורו, אך היא עשויה להתפשר על כ-30 מיליון יורו, כך על פי "פראנס פוטבול".

* סקאוט של ווסטהאם אמור לצפות במשחקה של אינטר מול רומא הערב, על מנת לעקוב אחר הקשר ז'ואאו מריו. הפטישים מקווים להשאילו מהנראזורי.

* אינטר עצמה רוצה את דניאל סטארידג' בעסקת השאלה עם אופציה לרכישה, ליברפול מעוניינת בעסקת מכירה בלבד. בלי קשר, שחקן ברצלונה ראפיניה אמור לעבור מחר בדיקות רפואיות בנראזורי, לפני שיצטרף בהשאלה.

* צ'לסי תנסה להחתים את קשר באיירן מינכן ארתורו וידאל בקיץ הבא.

* על אף העניין שמגלות בו מספר קבוצות פרמיירליג, עושה רושם שמילאן לא תהיה מוכנה לוותר על אנדרה סילבה בחלון הנוכחי.

* על פי "סאן", המועמד המוביל של צ'לסי להחליף את אנטוניו קונטה, אם וכאשר יסיים את תפקידו, הוא מאמן ברצלונה לשעבר לואיס אנריקה.

* סטוק סיטי הגישה לניו יורק סיטי הצעה נוספת על קשר הנבחרת הצעירה של אנגליה ג'ק הריסון, הפעם בשווי 4.5 מיליון דולר.

* כוכב בורדו מלקום סיפר שהחלום שלו הוא לשחק בפרמיירליג. ארסנל וטוטנהאם הוזכרו כמועמדות המובילות לרכוש אותו. "אני עדיין לא יודע האם אישאר או אעזוב", אמר הברזילאי.

* החיפושים של צ'לסי אחר חלוץ חדש לרוטציה נמשכים. השם החדש שעלה על הפרק: כריסטיאן בנטקה מקריסטל פאלאס.

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
אינטר בעקבותיו. סטארידג'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully