וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.1: באנגליה טוענים "עסקת אלכסיס סאנצ'ס הושלמה"

הצ'יליאני ירוויח 350 אלף ליש"ט לשבוע ויוצג כשחקנה החדש של מנצ'סטר יונייטד, מוריניו: "הבנתי שהוא מגיע". ברצלונה הכחישה רשמית סיכום עם גריזמן, איגייבור חתם אצל רוני לוי

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* נוסא איגייבור חתם אצל רוני לוי באנורתוזיס פמגוסטה. הקשר הניגרי בן ה-27 ששיחק בהפועל ומכבי תל אביב, שוחרר לפני כחודש מקבוצת ונקובר וייטקאפס מליגת ה-MLS.

* ברייטון הודיעה רשמית על רכישתו של החלוץ ההולנדי יורחן לוקאדיה (24) מפ.ס.ו איינדהובן. לוקאדיה, שיתחרה עם תומר חמד וגלן מארי על העמדה בהתקפה, חתם עד יוני 2022 והפך לרכש היקר בתולדות השחפים - 18 מיליון יורו.

* ספיר טיידר, קשר נבחרת אלג'יריה בן ה-25, נפרד מבולוניה וחתם במונטריאול אימפקט מליגת ה-MLS. מי שעשה את המסלול ההפוך וחזר לבולוניה ממונטריאול הוא הקשר השוויצרי בלרים דז'מאילי (31) שחתם עד 2020.

שמועות

* כלי התקשורת הבכירים באנגליה מדווחים: "עסקת אלכסיס סאנצ'ס הושלמה". על פי "דיילי מייל", הצ'יליאני ירוויח 450 אלף ליש"ט לשבוע (350 אלף שכר, ועוד 100 אלף על זכויות מסחריות), יעבור בדיקות רפואיות ב-24 השעות הקרובות בקרינגטון ויוצג כשחקן מנצ'סטר יונייטד בתחילת השבוע. "זה קרוב, זה קרוב, הבנתי שהוא מגיע, אבל אין לי עדיין אישור", אמר ז'וזה מוריניו היום אחרי הניצחון של קבוצתו על ברנלי. הנריך מחיטריאן יעשה את המעבר ההפוך ויחתום בארסנל. החוזה של הצ'יליאני בן ה-29 עם יונייטד הוא ל-4.5 עונות. יונייטד תשלם 20 מיליון ליש"ט לארסנל, ועוד 15 מיליון לסוכנו של אלכסיס, פרננדו פליסביץ'. אלכסיס גם יקבל 7.5 מיליון ליש"ט כל שנה במשך ארבע שנים כמענק חתימה.

* "אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני אישר: החולצה עם הספרה 7 של ברצלונה נשמרת לאנטואן גריזמן, אותו מתכוונת מוליכת לה ליגה לצרף בקיץ. פיליפה קוטיניו לקח את החולצה מספר 14. בעקבות הדיווחים, ברצלונה הוציאה הודעה רשמית ובה הכחישה כל מידע באשר למגעים עם גריזמן.

* מאזיניו, שחקן העבר של נבחרת ברזיל ואביו של ראפיניה, אישר כי בנו יעבור מברצלונה לאינטר. העסקה סוכמה, והקשר יעבור בהשאלה עד סוף העונה, כשלנראזורי תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו מבארסה תמורת 35 מיליון יורו.

* ז'וזה מוריניו הודיע: מייקל קאריק בן ה-36 יפרוש בסיום העונה ויצטרף לצוות המקצועי של מנצ'סטר יונייטד.

* פריס סן ז'רמן חשבה שהיא קרובה להחתים את לסאנה דיארה, אבל מתברר שהקשר הוותיק מחזיק בהצעה גם ממנצ'סטר יונייטד ובין הקבוצות מתנהל קרב עיקש.

* מרקו סילבה, מאמנה של ווטפורד, הודה: "דעתו של ריצ'רליסון הוסחה בעקבות ההתעניינות מצד ארסנל וצ'לסי".

* אם אכן תמכור את אדין דז'קו לצ'לסי, רומא סימנה את חומה בבקאר, חלוצה של פיורנטינה, כאיש שיכול להחליפו בחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ההודעה הרשמית של ברצלונה בעניינו של גריזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully