וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן דמבלה נפצע בשריר הירך האחורי, ייעדר בין 3 ל-4 שבועות

הצרפתי, שנרכש הקיץ תמורת 105 מיליון יורו מבורוסיה דורטמונד, נפצע פעם נוספת ב-2:4 של ברצלונה על ריאל סוסיאדד. גם אנדרס אינסייטה, שלא שיחק, פצוע ולא ברור מתי יחזור לפעילות

one

ברצלונה חגגה אתמול (ראשון) כשביצעה מהפך נהדר וגברה 2:4 על ריאל סוסיאדד, אך היום היא קיבלה חדשות רעות מכיוונו של עוסמאן דמבלה הצרפתי, שרק לאחרונה חזר מפציעה ארוכה, ועל פי הודעת המועדון ייעדר בין 3 ל-4 שבועות בשל פציעה בשריר הירך האחורי.

דמבלה, שנרכש בקיץ תמורת 105 מיליון יורו מבורוסיה דורטמונד, החליף את פאוליניו בדקה ה-65 והתחיל את שובו מפציעה ארוכה ולא קלה, אך כעת נגזר עליו להתמודד ולהחלים מפציעה נוספת. למזלו, לא מדובר בפציעה דומה לפציעה בגינה נעדר בחודשים הראשונים של העונה. דמבלה שיחק בארבעה משחקי ליגה בלבד העונה. גם אנדרס אינייסטה, שלא שיחק אתמול נגד סוסיאדד, פצוע ולא ידוע כרגע מתי הוא יחזור לפעילות.

בקבוצה חתמו אמש את החצי הראשון של העונה בלה ליגה עם יתרון של תשע נקודות על פני אתלטיקו מדריד שבמקום השני, ולא פחות חשוב מכך - 19 נקודות על פני ריאל מדריד (שרחוקה, אגב, רק 16 מהקו האדום. מדהים). השחקנים של ארנסטו ואלוורדה סיפקו הוכחה חותכת לכך שזו העונה שלהם, כאשר הצליחו לעשות משהו שבארסה לא עשתה מאז 1930: הם חזרו מפיגור (כפול) לניצחון באנואטה, 2:4 על ריאל סוסיאדד. הקטלאנים אמנם לא ניצחו את סוסיאדד בחוץ מאז 2007 (שבעה משחקים רצופים), אך בעונה כזו גם משחק שכזה לא היווה מכשול אמיתי למכונה של בארסה.

עוד בנושא

ספרד: ברצלונה נחלצה מפיגור כפול וניצחה 2:4 את ריאל סוסיאדד בחוץ
יורגן קלופ: "תדברו על המשחק הזה עוד 20 שנה כי סיטי לא תפסיד שוב"
ריאן גיגס יתמנה למאמנה החדש של נבחרת ויילס

תקציר: ריאל סוסיאדד - ברצלונה 4:2. one
שלושת הכובשים. מסי, סוארס ופאוליניו/one

זה היה המשחק ה-29 ברצף של ברצלונה ללא הפסד בכל המסגרות, מה שאומר שואלוורדה כבר מחזיק ביתרון על פני פפ גווארדיולה בתחום הזה, מכיוון שמאמן מנצ'סטר סיטי קבע העונה את שיאו האישי עם 28 משחקים רצופים ללא הפסד. אגב, משמעות ההפסד של סיטי לליברפול היא שבארסה היא היחידה בחמש הליגות הבכירות של אירופה שטרם הפסידה העונה.

ואם כבר חמש הליגות הבכירות, קבלו עוד שיא ברשימה הבלתי נגמרת של כאלה שליאונל מסי שבר: הוא חתם את התוצאה מול סוסיאדד עם שערו ה-366 בליגה, ועקף את גרד מולר, שכבש 365 עבור באיירן מינכן מ-1964 עד 1979. בכך הפך הפרעוש לגדול המבקיעים אי פעם בחמש הליגות: ספרד, אנגליה, גרמניה, איטליה וצרפת.

וזה לא היה ציון הדרך היחיד של מסי מהמשחק הזה. הארגנטינאי כבש לראשונה בבעיטה חופשית אחרי קרוב לשנה (מאז 4 בפברואר 2017) ואחרי 51 ניסיונות כושלים. זו הייתה הפעם ה-19 שכבש בבעיטה חופשית ישירה בליגה, ובכך הוא השתווה לכריסטיאנו רונאלדו בתור אלה שעשו זאת הכי הרבה פעמים ב-25 השנים האחרונות. אחריהם רוברטו קרלוס (16) ורונאלדיניו (13). כוכב ריאל מדריד, שחווה עונה סיוטית בליגה, לא רק איבד את שיא הבעיטות החופשיות שלו, אלא גם ראה את פאוליניו כובש את שערו השמיני העונה - פי שניים מהפורטוגלי! מישהו זוכר שהברזילאי היה מושא ללעג כאשר נרכש מסין?

כוכב המשחק היה בכלל לואיס סוארס, שלראשונה העונה בכל המסגרות בישל וכבש באותו המשחק. הוא מצא את הרשת בששת מחזורי הליגה האחרונים, הישג שהצליח לרשום גם בשתי העונות הקודמות. "למזלנו הרצף השלילי שלנו כאן בליגה הסתיים משמח מאוד לנצח במגרש קשה", אמר בסיום, "רצינו להמשיך בקו מהזמן האחרון בידיעה שאנחנו מתקשים כאן באופן מסורתי. אין דרך טובה מזו לנצח פה. בשום שלב לא הרמנו ידיים. הם לחצו במחצית הראשונה ושיחקו טוב מאוד, אבל הצלחנו לצמק עוד לפני ההפסקה ואז להפוך. אני תמיד רוצה לעזור לקבוצה ואני שמח מאוד להבקיע שערים".

נקודת החושך היחידה של ברצלונה מהמשחק באנואטה? מארק אנדרה טר סטגן, שהוציא שני כדורים מהרשת, ירד למקום השני בטבלת הספיגות העונה (9), וכעת יאן אובלק מאתלטיקו מקדים אותו בשער אחד (8). השניים ימשיכו להיאבק עד לסיום העונה על פרס זאמורה, שמוענק לשוער שסופג הכי מעט שערים בעונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully