וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס מונה רשמית למאמנה החדש של נבחרת ויילס: "האתגרים עצומים"

שחקן העבר האגדי הועדף על פני קרייג בלאמי וישמש כמאמן ראשי לראשונה בקריירה. גיגס אמר לאחר המינוי: "אני גאה על הזכות שניתנה לי. כבר מחכה להתחיל לעבוד עם השחקנים שלי"

ריאן גיגס, מאמן נבחרת ויילס. רויטרס
"מת להתחיל לעבוד". ריאן גיגס/רויטרס

ריאן גיגס מונה רשמית למאמנה של נבחרת ויילס. כך הודיעה היום (שני) התאחדות הכדורגל המקומית. גיגס בן ה-44 ישמש כמאמן ראשי לראשונה בקריירה שלו. הוא יורש בתפקיד את כריס קולמן, שעזב את הנבחרת הלאומית לסנדרלנד בנובמבר 2017.

שחקן העבר האגדי הותיר על ראשי ההתאחדות רושם חיובי. לתפקיד התראיינו גם קרייג בלאמי ועוזריו של קולמן, אוסיאן רוברטס ומארק בואן, אך בסופו של דבר, כאמור, החליטו ראשי ההתאחדות ללכת עם השם הגדול ביותר, שרשם 64 משחקים ו-12 שערים כשחקן במדי הדרקונים, ויקבל חוזה לארבע שנים.

משחקו הראשון של גיגס יהיה במרץ, אז תשחק נבחרת ויילס בטורניר הכנה במזרח. המשימה התחרותית הראשונה שלו תהיה לצלוח את מוקדמות יורו 2020. גיגס התייחס למינויו בהתרגשות ואמר: "אני גאה על הזכות שניתנה לי לאמן נבחרת לאומית. האתגרים שעומדים לפנינו בניסיון להעפיל ליורו 2020 הם עצומים. אני כבר מחכה לתחילת העבודה עם השחקנים".

במסיבת עיתונאים בה הוצג הוסיף גיגס: "אני רוצה להקים את האוהדים מהכיסאות שלהם. אני רוצה שנשחק אגרסיבי ועם תשוקה ואף פעם לא נוותר. אני אעשה כל מה שצריך כדי לנצח משחקים. אני רוצה שהמדינה הזאת תהיה גאה כמו שהיא הייתה ביורו לפני שנתיים".

עוד בנושא:

יורגן קלופ: "תדברו על המשחק הזה עוד 20 שנה כי סיטי לא תפסיד שוב"
אנגליה: ליברפול הנחילה לסיטי הפסד בכורה עם 3:4 משוגע

הברכה של מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully