וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס חוזר: יערוך בכורה במדי קליבלנד נגד פורטלנד

הגארד שנפצע במהלך סדרת גמר המזרח בעונה שעברה, ישחק 8-12 דקות בלילה בין שלישי לרביעי: "זה היה תהליך קשה ומתסכל, אני כל כך שמח". טיירון לו: "הוא ישנה את המשחק שלנו"

שחקן קליבלנד קאבלירס, אייזאה תומאס עם המאמן טיירון לו. AP
רוחות של שינוי. תומאס ולו/AP

אייזאה תומאס חוזר. מאמן קליבלנד קאבלירס, טיירון לו, סיפר היום (שני) שהגארד יקבל דקות במשחק הבית נגד פורטלנד בלילה שבין שלישי לרביעי ולמעשה יערוך בכורה בקבוצה מאוהיו.

תומאס הגיע לקליבלנד בקיץ אחרי הטרייד המדובר שבמסגרתו קיירי אירווינג עשה את הדרך לבוסטון סלטיקס. הוא יעלה מהספסל מול הבלייזרס וישחק 8-12 דקות, אבל לא ישותף במפגש המסקרן עם בוסטון לילה לאחר מכן.

"זו ברכה", אמר תומאס שכבר עורך אימונים מלאים אחרי פציעה בירך, "זה היה תהליך ארוך, תהליך קשה ומתסכל. יום אחרי יום תקפתי את המצב כדי לשפר אותו. לא שיחקתי כל כך הרבה זמן, כך שבטח תהיה לי הרגשה קצת מוזרה. אני כל כך שמח שזה הגיע".

טיירון לו הוסיף: "זה נהדר. כל הזמן שאלנו 'מתי זה יקרה? מתי הוא ישחק כבר?', ועכשיו הרגע הזה הגיע. אנחנו רק רוצים לראות את המהירות, איך הוא חודר לצבע, את יכולת הקליעה שלו. זה ישנה את הקבוצה שלנו".

תומאס הגיע לקאבס אחרי עונת שיא במסגרתה העמיד ממוצעים של 28.9 נקודות, 5.9 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים למשחק (בעונה הסדירה). הוא נפצע במהלך סדרת גמר המזרח, נגד הקבוצה שאת מדיה הוא לובש היום.

עוד בנושא:

גם ב-ESPN שמים עין על ג'ונה בולדן: "יש לו פוטנציאל הגנתי עצום"
יוסטון ניצחה את הלייקרס אחרי שתי הארכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully