וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ב-ESPN שמים עין על ג'ונה בולדן: "יש לו פוטנציאל הגנתי עצום"

פורוורד מכבי תל אביב ממשיך לעורר עניין בארה"ב. בכתבה שסוקרת את הכישרונות הבולטים שיעברו ל-NBA בעונה הבאה, נכתב אודותיו: "יוכל להפוך לשחקן רוטציה בפילדלפיה בעתיד הקרוב"

ברני ארדוב

ג'ונה בולדן ממשיך לעורר עניין מעבר לים. הפורוורד של מכבי תל אביב, שנבחר על ידי פילדלפיה בבחירה ה-36 בדראפט 2016 ולפי כל הסימנים יחבור לסיקסרס בעונה הבאה, קיבל חלק נרחב מכתבה ב-ESPN שסקרה את הפרוספקטים המרכזיים ל-NBA בעונה הבאה, לצד אלכסיי שבד (חימקי), יאן וסלי (פנרבחצ'ה), ארטם פוסטובי (אוברדוירו) ויאניס טימה (באסקוניה).

"בולדן צעיר בהרבה מרוב השחקנים ברשימה הזו. על פי התכנון המקורי, הוא היה להיות עכשיו שחקן שנה שלישית ב-UCLA", נכתב אודותיו. "בולדן הוא פורוורד גבוה עם מוטת ידיים עצומה. הכלים שלו כדי להפוך לפאוור פורוורד מודרני ב-NBA מעוררי קנאה. הוא אתלט טוב שיכול לשחק מעל הטבעת, או לצאת החוצה ולקלוע שלשות או להוריד כדור לרצפה. בשבועות האחרונים הוא מראה סימנים פוטנציאל גדול להפוך לשחקן הגנה נפלא שמסוגל לשמור על כמה עמדות, להחליף לשחקני התקפה נמוכים יותר, ולעתים רחוקות אפילו לשחק בתור סנטר בהרכבי סמול-בול".

בכתבה צוין כי הסכום הנדרש כדי לשחררו מחוזהו במכבי תל אביב (חתם בקיץ על חוזה לשלוש עונות עם סעיפי יציאה ל-NBA מדי קיץ) עומד על 675 אלף דולר. עוד נכתב כי "בולדן צובר ניסיון משמעותי בתפקיד חשוב ביורוליג, וזה משהו שמעט מאוד שחקנים בני גילו יכולים להתגאות בו. הוא התקשה בתחילת העונה בעיקר בכל הקשור לקבלת ההחלטות בהתקפה, ובכל מקרה הוא יצטרך לשפר את הקשיחות והפיזיות שלו כדי להרוויח מקום ברוטציה הגבוהים הצפופה של פילדלפיה. אבל הוא מראה אפסייד גבוה, ונראה שיוכל להפוך לשחקן רוטציה ב-NBA בעתיד הנראה לעין, עם קצת הכוונה ועבודה נוספת".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 85:96 ועלתה לחצי גמר הגביע
אוהדי הפועל תל אביב התעמתו עם רגב פנאן, ספאחיה: "ידענו שיתגרו בו"

שחקני מכבי תל אביב ג'ונה בולדן, דיאנדרה קיין. ברני ארדוב
כלי תקשורת מרכזיים בארה"ב לא מתעלמים ממנו. בולדן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully