וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי כהן: "פגיעה כזו מצד ערוץ הספורט לא יכולה לעבור בשקט"

הפועל תל אביב לא תאפשר את שידור הדרבי בגביע, יושב ראש הקבוצה: "מוכנים לדחות את משחק הגביע, אך הערוץ לא מסכים. מנסים לצייר אותנו כבעייתיים. לפעמים צריך לעשות דברים קשים"

יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים במטרה להרחיב על אירועי הימים האחרונים, בהם מתחוללת סערה סביב שיבוצו של משחק הגביע מול מכבי תל אביב ביום ראשון בשבוע הבא, ולא ביום שבת כפי שדורשים האדומים. יושב הראש, רמי כהן, דיבר ארוכות על השתלשלות האירועים והודיע כי הקבוצה לא תאפשר לערוץ הספורט לשדר את המשחק, אם יתקיים כפי שנקבע.

רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הוא בשלו. רמי כהן/יוסי ציפקיס

"נקבע לנו משחק דרבי ביום שלישי הקרוב, כבר לפני כשלושה שבועות", החל רמי כהן בסקירת האירועים שקרו, "מהרגע שזה נקבע, כמו כל משחק, זה תאריך נתון שאנחנו מתייחסים אליו וחיים לפיו. אחרי שעלינו לרבע גמר הגביע הבנו שמאחר שאחנו משחקים ביום שלישי, אין היגיון בכך שנשחק ביום ראשון ופתחנו בקשר עם האיגוד כדי לוודא שנשחק בשבת. הבטיחו לנו שאכן כך הדבר ואפילו סייגו בשלב כלשהו, שהדבר היחיד שעלול לעורר בעיה זה אם יהיה דרבי בחוץ, כי אז לא יהיה אולם. כל דבר אחר יגרור משחק ביום שבת, כולל דרבי בית. זה סיפק אותנו כי זה נותן מרווח של 72 שעות בין המשחקים.

"לאחר סיום ההגרלה, מיד וידאנו שאנחנו משחקים בשבת וקיבלנו תשובה חיובית. גם בשידור של ערוץ הספורט נאמר שזה יהיה בשבת. בערך שעה לאחר מכן, בסביבות השעה 23:00, התחילו לחשושים שבעצם לא בטוח שהמשחק יהיה בשבת. מיד פניתי לאיגוד ולערוץ הספורט, בשביל לשאול מה פשר הדבר. מהאיגוד ענו שיהיה בסדר, מהערוץ לא ענו. למחרת בבוקר התקשרתי לכל מי שעשוי להיות קשור, כדי להזכיר ולוודא שאכן אנחנו משחקים בשבת. אף אחד לא ענה ולא יצר קשר. ניסינו להגיד שאין היגיון שנשחק את שני המשחקים הכי חשובים שלנו העונה במרווח כזה, אמרו שיבדקו את הנושא ויחזרו עם תשובה בשעות הקרובות. בסוף, ב-15:00 יצאה הודעה ובה נאמר שהדרבי ביום ראשון".

כהן המשיך: "מלכתחילה משחק הליגה נקבע בשלישי בשל אילוצים שהם לא שלנו אלא של מכבי, אז רצינו לפחות לדאוג שמשחק הגביע לא יהיה בשבת. אנחנו לא בנויים מבחינת הסגל לשני משחקים כאלה תוך יומיים. קיבלנו הבטחה שהמשחק ייערך בשבת ולאחר שהוחלט שיהיה בראשון, נסינו להבין מי החליט כך. כולם הפנו אותנו לערוץ הספורט, בשיחה הראשונית גם נאמר משהו חמור יותר: הערוץ צריך לדאוג לכל הקבוצות ומכבי משחקת 48 שעות קודם באירופה. זו אמירה חמורה מאוד, ההעדפה שלהם צריכה להיות רק רייטינג ולא של קבוצה אחת על פני קבוצה אחרת. אנחנו לא רוצים לפגוע בהכנות של אף קבוצה, כל עוד זה לא פוגע בהכנות שלנו. קבוצה שלא משחקת באירופה ולא אמורה לשחק בהפרש של 48 שעות, לא אמורים להעדיף נוחות של קבוצה אחרת על פניה. רייטינג הוא לא בעיה של דרבי ברבע גמר גביע, הוא יקבל אחוזים גבוהים בכל יום ובכל שעה שישוחק.

עוד בנושא

הדרבי התל אביבי נקבע ליום ראשון, בהפועל תל אביב כועסים
הפועל תל אביב: ג'רל מקניל עמד לדין פנימי ונקנס בשל התנהגותו
ז'ליקו אוברדוביץ': "אנחנו רוצים לשחק טוב אחרי ההופעה הרעה בשבוע שעבר"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב עם ידידיה רפפורט. יוסי ציפקיס
רמי כהן וידידיה רפפורט/יוסי ציפקיס

"מאחר שהאיגוד וכולם הפנו אצבע לערוץ, הוא לקח אחריות ושם את עצמו בפרונט, החלטנו להתמודד מולו ולהגיד שפגיעה כזו לא יכולה לעבור בשקט. היות שזה המצב, לא נאפשר את קיום המשחק. היום בצהריים היינו בפגישה אליה הוזמנו על ידי האיגוד, אמרו שאנחנו צודקים בכל הדברינו, שדאגנו לתאם מראש שנשחק בשבת ושהם אישרו את זה, אבל שזה לא בידי האיגוד. אנחנו לא באים להילחם לשם המלחמות, העלנו את האפשרות להזיז את משחק הגביע למועד מאוחר יותר. אנחנו לא מתעקשים להקשות על אחרים. גם להצעה הזו אמרו לנו שיש סירוב מטעם הערוץ. הצעות אחרות של דחיית משחק הליגה לא נשמעות רציניות, כי קובעים תאריך שלושה שבועות מראש וצריך להבין שאנשים מכינים את חייהם לפי זה - אי אפשר כמה ימים לפני משחק ואחרי שנמכרו כרטיסים להזיז אותו. זה לא רציני כלפי האוהדים ולא מקובל על המנהלת, בצדק".

לסיכום אמר יושב הראש: "לצערי חזרנו לנקדת ההתחלה, שום פיתרון לא מקובל. יש עוד 364 ימים אחרים בשנה, אני לא רואה בבקשה שלנו התעקשות. אני חושב שעשינו את הדברים בצורה המקובלת - מסודר, בראש ובכתב. לא אנחנו הבעיה, למרות שזה מה שינסו להראות. זה מצחיק אותי, אנחנו מגיבים בצורה הגיונית ותמיד יש ניסיון להגיד שאנחנו בעייתיים. צריך להבין שגם השיקולים שלנו חייבים להילקח בחשבון. האיגוד הוא הריבון של משחקי הגביע והוא זה שצריך לתת פיתרונות, שאף אחד לא יבין מזה שיש לנו בעיה עם מישהו מאנשי ערוץ הספורט. לא חושבים דבר רע על עובדי הערוץ, שרק ממלאים הוראות".

"זו לא שאלה של עונש", ענה לאחת משאלות העיתונאים, "יש הרבה שיקולים שכל הגורמים צריכים לקחת, אבל אי אפשר שאחד הגופים, לצורך הענין ערוץ הספורט, יגיד שהוא לא מתייחס להפרשים בין המשחקי. זו בעיה. אני לא חושב על פרס או עונש, אם נוותר וניתן לזה גב אז שום דבר לא ישתנה. לפעמים צריך לעשות דברים קשים למען עתיד טוב יותר. מתנצל בראש בפני האוהדים שיימנע מהם לראות את המשחק, אני חושב שזה ענין שראוי לעסוק בו. אני מרגיש גב גדול מכלל אוהדי הפועל לקיים את הוויכוח הזה למען העתיד".

מוקדם יותר היום, ראשי הפועל תל אביב נפגשו עם אנשי איגוד הכדורסל, במטרה לפתור את חילוקי הדעות בנואש הדרבי. במהלך הפגישה הבהירו ראשי הקבוצה, כי לטענתם אין כל היגיון לקיום משחק הגביע ביום ראשון, במיוחד לאחר שהובטח לקבוצה מראש על ידי האיגוד שמשחקה בשלב זה יתקיים בשבת.

ראשי האיגוד הבהירו כי ערוץ הספורט סירב לקיום המשחק בכל יום אחר שאינו יום ראשון, ומועד המשחק נותר בעינו. בהודעה רשמית הודיעה הקבוצה: "הנהלת הקבוצה עדיין אינה מבינה את ההיגיון בקיום שני משחקים כה חשובים בסמיכות, והעדפת אינטרסים של גופים אחרים על פני אלו של הפועל תל אביב, הגם שזו עשתה את כל הנדרש על מנת להבטיח את קיום המשחק במועד שנקבע לכך מראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully