וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי התל אביבי נקבע ליום ראשון, בהפועל תל אביב כועסים

25.12.2017 / 10:51

האדומים טוענים כי סיכמו מראש עם איגוד הכדורסל שמשחק הגביע שלהם ייערך בשבת. הצהובים לא הודיעו מתי התאריך המועדף עליהם. קול: "רוצים 'להתפוצץ' על כל הקבוצות אבל זה לא תמיד קורה"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ניב אהרונסון
"לא משחק משובח שלנו". ספאחיה ברעננה/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב לא התקשתה אמש (ראשון) במשחק הגביע מול מכבי רעננה וניצחה אותה 73:97 באולם מטרווסט, בדרך לדרבי ברבע גמר המפעל, שייערך ביום ראשון בשעה 21:05.

הלו"ז המלא של רבע גמר הגביע:

מכבי אשדוד - הפועל אילת: שבת (30/12), 18:30, ספורט5
הפועל חולון - מכבי ראשון לציון: שבת (30/12), 20:30, ספורט5
הפועל באר שבע - הפועל ירושלים: ראשון (31/12), 19:30, 5+
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב: ראשון (31/12), 21:05, ספורט5

בהפועל תל אביב כועסים וטוענים שסיכמו עם איגוד הכדורסל עוד לפני ההגרלה שהמשחק שלהם יתקיים בשבת, אלא אם כן יוגרלו מול הצהובים והיריבה העירונית היא זו שתארח. אולם, משנקבע שהפועל תל אביב היא זו שתארח, ציפו בצד האדום של העיר שהמשחק ייערך בשבת בערב. מכבי תל אביב, לעומת זאת, לא הודיעה מתי התאריך המועדף עליה, אף שהקבוצות התבקשו להודיע על כך מראש. לא מעט שיחות נעשות כעת בניסיון לשנות את מועד המשחק.

מהפועל תל אביב נמסר: "הנהלת המועדון קיבלה בהפתעה את ההודעה על שינוי מועד הדרבי במסגרת הגביע. מאז שעות הבוקר אנחנו פועלים מול כל הגורמים למען קיום המשחק בשבת כפי שנקבע בהחלטה המקורית. אנחנו מצפים מכל הגורמים להתעשת ולקבל את ההחלטה הנכונה".

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "מועדי המשחקים נקבעו על ידי הערוץ המשדר".


עוד בנושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב הביסה את מכבי רעננה 73:97 ועלתה לרבע הגמר
גביע המדינה: דרבי תל אביבי ברבע הגמר, הפועל ירושלים בבאר שבע
נבן ספאחיה: "האיכות שלנו עשתה את ההבדל, הכי חשוב שאף אחד לא נפצע"

רביב לימונד, רמי כהן, דני פרנקו,. יוסי ציפקיס
הפועל תל אביב שוב כועסת. לימונד, פרנקו ורמי כהן/יוסי ציפקיס

למרות התוצאה החד צדדית, המאמן נבן ספאחיה הדגיש בסיום: "אני חושב שהצגנו שתי מחציות לא טובות, רעננה פשוט לא מספיק טובה לשחק מולנו. זה לא היה משחק משובח שלנו. אבל אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים שלי. הכי חשוב שניצחנו".

הצהובים התעסקו לא מעט בהגרלת הגביע, שזימנה להם מאבק מרתק ופיקנטי על כרטיס לחצי הגמר, כאשר יתארחו לדרבי מול הפועל תל אביב בדרייב אין. נוריס קול התייחס לכך שלקבוצה צפויים שני דרבים אחד אחרי השני, ראשית בגביע ואז במסגרת הליגה: "זה יהיה מגניב. אני בטוח שהאוהדים מחכים לראות את המשחקים. זה לא משנה שנשחק מולם פעמיים. אנחנו לא יכולים לשלוט בזה. האוהדים יזכו לראות את זה פעמיים. כמובן שאנחנו רוצים 'להתפוצץ' על כולן אבל זה לא תמיד קורה בכדורסל. כל עוד נשתפר וננצח זה הדבר העיקרי".

"השתפרנו במהלך המשחק והגדלנו את הפער", התייחס קול למשחק עצמו מול רעננה, "אני ופייר ג'קסון משחקים טוב יחד. זה טוב לקבוצה ומה שחשוב זה שהקבוצה תשתפר. השיטה שונה באירופה, אבל אין מה לעשות בקשר לזה. אני מקצוען. אני לא יכול לקבוע מי תהיה היריבה , אני צריך להיות מוכן לשחק בכל ערב. קבוצות היורוליג כמובן חזקות יותר, אבל כמקצוענים אנחנו צריכים להיות מוכנים לשחק בכל ערב".

ילדים אוהדי רעננה, שהגיעו לעודד הקבוצה מהלאומית, אמנם קיוו להפתעה אך לא ניראו מוטרדים במיוחד מהתוצאה החד צדדית לרעתם. בראש השאיפות שלהם היה הרצון להשיג חתימות משחקני מכבי תל אביב. ג'ונה בולדן ופייר ג'קסון הגיבו בסבלנות וחתמו להם בסיום.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב הביסה את מכבי רעננה 73:97 ועלתה לרבע הגמר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב נוריס קול, ג'ונה בולדן, דיאנדרה קיין. ברני ארדוב
זה הולך ומתחבר. קול והחברים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully