וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: דרבי תל אביבי ברבע הגמר, הפועל ירושלים בבאר שבע

הפועל תל אביב תארח את מכבי תל אביב במשחק על הכרטיס לחצי הגמר. האלופה תצא למשחק חוץ בדרום מול נציגת הלאומית. הפועל חולון - מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד/באר טוביה - אילת

טוני גפני, הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מוכן לדרבי? טוני גפני/יוסי ציפקיס

הגרלת רבע גמר גביע המדינה בכדורסל נערך הערב (ראשון) במהלך מחצית המשחק בין מכבי רעננה מהליגה הלאומית למכבי תל אביב. הצהובים זכו בעונה שעברה בגביע אחרי שניצח את הפועל ירושלים בגמר שנערך בארנה בבירה.

הגרלת רבע הגמר
הפועל חולון - מכבי ראשון לציון
הפועל באר שבע - הפועל ירושלים
מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל אילת
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

הפועל חולון, שהוגרלה ראשונה, קיבלה הגרלה לא פשוטה ומשחק מסקרן מאוד לחובבי הענף כשתארח את מכבי ראשון לציון הבלתי צפויה והלא יציבה. האלופה הפועל ירושלים, שכאמור הפסידה בעונה שעברה בגמר למכבי תל אביב, תפגוש את נציגת הליגה הלאומית היחידה שהיא כמובן הפועל באר שבע של יניב בורגר. מכבי אשדוד/באר טוביה, שהרשימה מאוד בניצחון שלה מול מכבי חיפה בחוץ, תארח את הפועל אילת שמתאוששת תחת שרון דרוקר ורשמה כבר שלושה ניצחונות ברציפות כולל זה בגביע בשבת. עם כל הכבוד לכל המשחקים הללו, ה-משחק יהיה זה שיפגיש בין שתי התל אביביות, כשהפועל תארח את מכבי למשחק על הכרטיס לחצי הגמר.

שי דורון שחקנית מכבי אשדוד מול שי קלי שחקנית א.ס. רמת השרון. עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
שי דורון ואשדוד ייצאו למשחק מול רמלה/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

טרם הגרלת רבע גמר הגברים, נערכה הגרלת רבע הגמר אצל הנשים והולידה גם כמה משחקים מסקרנים, כשבמוקד המשחק בין האלופה מכבי אשדוד לאליצור נוה דוד רמלה, סגנית האלופה תארח את אליצור חולון החזקה של רועי אייזנברג. בפעם השלישית העונה נקבל את הדו קרב המרתק בין אורנה אוסטפלד לעדני דגן או במילים אחרות א.ס. רמת השרון תארח את בני יהודה. בנות הרצליה תפגוש את הפועל ראשון לציון.

הגרלת רבע הגמר
בנות הרצליה - הפועל ראשון לציון
אליצור נוה דוד רמלה - מכבי אשדוד
א.ס. רמת השרון - בני יהודה
מכבי רמת חן - אליצור חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully