וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "האיכות שלנו עשתה את ההבדל, הכי חשוב שאף אחד לא נפצע"

24.12.2017 / 22:56

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהניצחון הקליל על רעננה בגביע: "חילקנו את הדקות היטב. עומס? אנחנו קבוצה כדורסל מקצוענית". בולדן: "הדרבי הוא עוד משחק". ברק פלג: "אין לי טענות"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ניב אהרונסון
ועכשיו למשימה הבאה. ספאחיה/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) את מסע ההגנה על תואר גביע המדינה ברגל ימין, כשהביסה את מכבי רעננה 73:97 במטרווסט. הצהובים לא התקשו במיוחד והשלימו את המשימה שהיתה להם לפני משחק היורוליג מול מלאגה ביום חמישי הקרוב, כשג'ונה בולדן בלט עם 15 נקודות ב-20 דקות. בסיום המשחק נלקחו מייקל רול ואיתי שגב לבדיקת סמים.

"האיכות של מכבי תל אביב עשתה את ההבדל", אמר נבן ספאחיה בסיום. "אני רוצה לברך את רעננה ואת המאמן שלה שלא ויתר. הוא עשה דברים מדהימים. הכי חשוב לי שאף אחד לא נפצע פה ולא היה עומס על השחקנים שלי. חילקנו את הדקות היטב ואף אחד לא שיחק פחות מ-15 דקות או יותר מ-25. יהיה משחק נגד הפועל תל אביב, אבל יש עוד זמן. יש לנו את מלאגה ביום חמישי. עומס? אנחנו קבוצת כדורסל מקצוענית וצריכים להופיע מתי שנידרש. זה המצב".

ג'ונה בולדן, שבלט עם 15 נקודות, הוסיף: "עשינו דברים שעבדו היום. זכינו היום לעבוד על דברים שלא יוצא לנו לעבוד בדרך כלל. שחקנים שלא משחקים בדרך כלל זכו לדקות משחק וזה גם טוב. דרבי? זה בסך הכול עוד משחק עבורנו. זו הגישה. צריך ללכת משחק אחר משחק. יהיו עליות ומורדות אבל צריך להתגבר על זה".

מנגד, המאמן המפסיד ברק פלג סיכם: "אין לי הרבה טענות לחבר'ה שלי. שמחתי מחלק מהדברים שראיתי אבל אנחנו לא שם. אפילו לא קרוב. אילצנו את מכבי תל אביב לשחק בקצב יותר גבוה. אבל לא אהבתי את הנאיביות שלנו. השחקנים חווים המון דברים בפעם הראשונה. אנחנו רוצים לשים את השחקנים שלנו בסיטואציות כאלו כדי לחשל אותם לשנים הבאות. הדבר הכי חשוב מבחינתי זה שהיה פה אולם מלא".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מאמן מכבי רעננה ברק פלג. ניב אהרונסון
לוקח את החיובי מהמשחק. פלג/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully