וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: גם אולימפיאקוס לא עצרה את ז'לגיריס, ריאל ניצחה בפנר

הקבוצה של שאראס השיגה ניצחון חמישי ברציפות, 68:74, ומאזן 5:10 בסיום הסיבוב הראשון. דונצ'יץ' היה קרוב לטריפל דאבל ב-77:79 של ריאל בטורקיה. ולנסיה הדהימה 63:67 את פנאתינייקוס

שחקן ז'לגיריס קווין פאנגוס. GettyImages
מי יעצור את שאראס וז'לגיריס? קווין פאנגוס/GettyImages

שלושה משחקי יורוליג מתקיימים הערב (חמישי) פרט לזה של מכבי תל אביב מול מלאגה החלשה. ריאל מדריד השיגה ניצחון חוץ מרשים על פנרבחצ'ה, זל'גיריס קובנה המשיכה במסע הקסם שלה גם מול אולימפיאקוס ולנסיה קטעה רצף של עשרה הפסדים דווקא נגד פנאתינייקוס שנמצאה במומנטום נהדר.

עוד בנושא:

הדואט האחרון: בנו אודריך מצטרף לז'לגיריס קובנה וסוגר מעגל

פנרבחצ'ה - ריאל מדריד 79:77

ניצחון רביעי ברציפות לבלאנקוס המשתפרים, שנהנו ממשחק אדיר של לוקה דונצ'יץ' שהיה קרוב לטריפל דאבל (20 נקודות, 10 אסיסטים ושמונה ריבאונדים) והנחילו לאלופת אירופה הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים. הטורקים דווקא פתחו טוב וסיימו את הרבע הראשון ביתרון שבע, אך ריאל הגיבה ב-19:27 ברבע השני, אתו סיימה ביתרון בזכות שלשה של טריי תומפקיס שניות ספורות להפסקה. כמה דקות קודם לכן, האורחים איבדו את וולטר טבארס, שספג שתי עבירות בלתי ספורטיביות באותו פוזשן הגנתי והורחק. המחצית השנייה הייתה צמודה והפכפכה, והיתרון עבר צד 14 פעמים. בסופו של דבר, דונצ'יץ' הצליח להעניק לקבוצתו יתרון 75:79, שתי דקות לסיום. ניקולו מלי עוד צימק ובראד וונאמייקר, שהוליך את המארחים עם 20 נקודות (וחמש חטיפות) עוד קיבל הזדמנות להשוות עם הבאזר, אך החטיא.

סרחיו יוי אמנם עוד לא שיחק הערב ולא צפוי לחזור לפחות עד חודש פברואר, אך היום הוא סיפק לבלאנקוס חדשות טובות מאוד. הרכז, שזכה בעונה שעברה בתואר ה-MVP של היורוליג וקרע בקיץ את הרצועה הצולבת, העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטון בו הוא נראה מתאמן באולם כדורסל וכתב: "המתנה שקיבלתי מסנטה קלאוס: התחלתי לרוץ! מה אתם חושבים? אחזור חזק יותר".

ז'לגיריס קובנה - אולימפיאקוס 68:74

הקבוצה המפתיעה של שרונאס יאסקיביצ'יוס סגרה סיבוב ראשון יוצא מהכלל במאזן 5:10, אחרי ניצחון ענק על מוליכת הליגה ערב המחזור. ז'לגיריס עוד הייתה ללא בנו אודריך, שחתם אצלה השבוע, אך גם בלעדיו הצליחה להכריע את המשחק בזכות רבע אחרון נפלא של 15:26 ורשמה ניצחון חמישי ברציפות במפעל. קווין פאנגוס (שבעה אסיסטים) ומילאנקיס ארתוראס קלעו 14 נקודות כל אחד, וזה הספיק מול היוונים, שנעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים למרות 13 נקודות של יואניס פפאפטרו.

ולנסיה - פנאתינייקוס 63:67

היוונים שנמצאו ערב המשחק במומנטום נהדר נכנעו דווקא לקבוצה שעצרה רצף של עשרה הפסדים. פנאתינייקוס הובילה בסיום הרבע הראשון 12:17, אבל הספרדים הצליחו לגרור את פנא למשחק צמוד וגם לנצח בסיומו. במצב של שוויון 63:63 בויאן דובלייביץ' העלה את ולנסיה ליתרון של שתי נקודות כשנותרו 27 שניות לסיום. פנא לא הצליחה להגיב בסל משלה ואריק גרין הבטיח את הניצחון הספרדי בשתי קליעות עונשין בסיום. פנאתינייקוס מסיימת סיבוב עם מאזן של 5:10, ולנסיה עם 11:4. גרין הוביל את קלעי ולנסיה עם 21 נקודות. 17 של מאט לוג'סקי לא עזרו ליוונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני ולנסיה, יורוליג. GettyImages
שחקני ולנסיה חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully