וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נארו גאטוזו: "היינו מביכים. צריך לכבד את החולצה של מילאן"

מאמן הרוסונרי לא היה מרוצה אחרי ההפסד 2:0 לרייקה בליגה האירופית: "זה כואב לי. חייבים לשנות כיוון כי כרגע אנחנו לא הולכים לשום מקום. מוכרחים להראות רצון ותשוקה"

one

מילאן אמנם סיימה את שלב הבתים של הליגה האירופית במקום הראשון ועברה לשלב הבא, אך אחרי ההפסד אתמול (חמישי) 2:0 לרייקה, מאמן הרוסונרי, ג'נארו גאטוזו, בא בטענות כלפי המחויבות של שחקניו לקבוצה ודיבר על כך שקבוצתו מוכרחה להשתפר. גאטוזו מונה לתפקיד ב-27 בנובמבר, אחרי פיטוריו של וינצ'נזו מונטלה, ששילם את המחיר בעקבות פתיחת העונה הכושלת אך עד כה הקדנציה שלו די מאכזבת, ובשני המשחקים שהוא ניהל הוא השיג תיקו עם בנבנטו החלשה, שזכתה בנקודה ראשונה בליגה האיטלקית ואתמול, כאמור, הפסיד לאלופת קרואטיה.

עוד בנושא:

ליגה אירופית: שישייה לארסנל, 90 דקות לדאבור ב-0:0 של זלצבורג מארסיי
ארסן ונגר: "ג'ק ווילשר מוכן לרמות הגבוהות. הוא חד, מהיר ומלא ביטחון"

מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו. רויטרס
"אין תירוצים, ציפיתי ליותר". ג'נארו גאטוזו/רויטרס

"יש לי תחושה שכשמשהו שלילי קורה, הקבוצה נעלמת. אנחנו מוכרחים לעבוד על זה" אמר האיטלקי אחרי המשחק, והמשיך: "אנחנו חייבים לשנות כיוון כי אנחנו לא הולכים לשום מקום. כשלובשים את החולצה של מילאן, צריך לכבד אותה. זה כואב לי, לא עלינו לשחק בשביל להפסיד. קיבלנו אגרוף אבל לא הצלחנו להתאושש ממנו. היינו מביכים, העובדה שחסרים מספר שחקנים אינה חשובה. אין תירוצים, ציפיתי ליותר".

גאטוזו דיבר על מה קבוצתו צריכה כדי להשתפר: "אנחנו מוכרחים לשנות את הגישה שלנו. אנחנו צריכים להיות יותר אינטנסיביים ולהראות רצון ותשוקה, דברים שאין לנו כרגע. משחק הליגה הקרוב נגד בולוניה קריטי עבורנו, אסור לנו לטעות".

עוד באותו נושא

ארסן ונגר: "ווילשר מוכן לרמות הגבוהות. הוא חד, מהיר ומלא ביטחון"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully