וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "ווילשר מוכן לרמות הגבוהות. הוא חד, מהיר ומלא ביטחון"

מאמן ארסנל פירגן לקשר שהרשים מאוד ב-0:6 של התותחנים על באטה בוריסוב במשחק שנעל את שלב הבתים של הליגה האירופית. על האוהדים שהחליטו להישאר בבית: "מכבד ומבין את החלטתם"

רויטרס

מול יציעים חצי ריקים, ארסנל סיימה אתמול (חמישי) את שלב הבתים של הליגה האירופית עם ניצחון ביתי 0:6 על באטה בוריסוב הבלרוסית. הניצחון היה ה-700 של ארסן ונגר כמאמן ארסנל, ונראה שהדבר שבלט יותר מכל הייתה ההופעה של ג'ק ווילשר, שכבש ובישל ועל פי מאמנו עשוי להיות מוכן לשוב להרכב התותחנים גם במשחקי הליגה.

הקשר האנגלי בן ה-25 פתח בהרכב, השלים 90 דקות וכבש את השער השלישי, שהיה הראשון שלו מאז עונת 2014-15, אז סבל מפציעה קשה שהשביתה אותו לכמעט שנתיים, שלאחריה התקשה לחזור לכושר משחק ורק כעת נראה שמתחיל להזכיר את השחקן שהיה לפני הפציעה. בנוסף לכך, הוא קינח את ההופעה עם בישול השער השישי למוחמד אלנני וזכה למחמאות ממאמנו. "ג'ק מתקדם, הלילה ראינו שהוא מוכן לשחק ברמות הגבוהות" אמר ונגר.

עוד בנושא:

ליגה אירופית: שישייה לארסנל, 90 דקות לדאבור ב-0:0 של זלצבורג מארסיי

שחקן ארסנל ג'ק ווילשר. רויטרס
"שלט לגמרי במשחק". ווילשר חוגג/רויטרס

המאמן הצרפתי הוסיף: "הוא עדיין לא פתח במשחק ליגה בפרמיירליג, אבל נראה שהוא הולך לכיוון הזה. הוא חד, מהיר, מלא ביטחון ורואים זאת על הדריבל והטכניקה שלו. לפי דעתי הוא שלט לגמרי במשחק ומדובר בחדשות נפלאות בשבילנו". על המשחק עצמו אמר ונגר: "העליונות הטכנית שלנו באה לידי ביטוי. זה נכון שלא מדובר ביריבה ברמת פרמיירליג, אבל עשינו את העבודה שלנו בצורה יותר ממשכנעת וזה מה שחשוב".

רק 30,000 אוהדים הגיעו למשחק למרות שהמועדון הודיע על 54,648 שרכשו כרטיסים. "אני מכבד ומבין את ההחלטה שלהם להישאר בבית" אמר ונגר, שהמשיך: "הם יודעים שסיימנו בראשות הבית בכל מקרה. גם במחזור הסיום בליגת האלופות ראיתי מגרשים עם אצטדיונים ריקים, אפילו בברצלונה. זאת הבעיה בשלב הבתים".

עוד באותו נושא

ליגה אירופית: שישייה לארסנל, 90 דקות לדאבור ב-0:0 של זלצבורג מארסיי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully