וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר נפגש עם פיני זהבי. המטרה: לקדם החתמת מגן שמאלי זר

7.12.2017 / 8:47

הבעלים וסוכן השחקנים נפגשו במסעדה באזור הרצליה, בחיפה טוענים כי הוא ינסה לסייע בתכנית הרכש של אלאך. בן הרוש יתחרה על מקומו גם כבלם אך יידחק לספסל. במועדון החליטו: זר יאמן בכל מקרה בעונה הבאה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, נועד עם סוכן השחקנים פיני זהבי במסעדה באזור הרצליה וביקש ממנו לסייע בתכנית הרכש המועדון בחודש ינואר עליה אמון המנהל הטכני מו אלאך. ההולנדי עצמו לא נכח בפגישה, אך עודכן לגביה, ואחת המטרות שלה הייתה לנסות ולסייע למועדון במציאת מגן שמאלי זר. בפגישה נכחו גם מספר אנשי עסקים, חלקם מעולם הכדורגל. על פי התכנית של אלאך וגיא לוזון, ששלשום דיווחנו כי הוא נשאר במכבי חיפה, עומרי בן הרוש יתחרה על שתי עמדות, מגן ובלם, אולם ייתכן מאוד שיהפוך בקרוב לשחקן ספסל. שי בן דוד שהיה מגן מחליף העונה צפוי לעזוב.

עוד בנושא

רוקאביציה ישלח מכתב התנצלות להתאחדות ולא יועמד לדין
גיא לוזון קיבל גיבוי, אך יתפטר במקרה של מעידה נוספת
אלאך שוחח עם גיא לוזון, עתידו של המאמן לא עלה בשיחה

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה (ימין) עם פיני זהבי. ברני ארדוב
אלאך לא נכח בפגישה. יעקב שחר ופיני זהבי/ברני ארדוב

לוזון עצמו לא מתכוון להישאר בכל מחיר בקבוצה. בסביבתו טוענים כי הפסד ביתי להפועל אשקלון יגרום למאמן לשים את המפתחות ולהתפטר, אולם בטוחים כי הוא ינצח את המשחק ויתכונן למשחק הבית הבא מול בני יהודה, בתקווה להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. במועדון הבהירו שוב כי עוזר המאמן ההולנדי רוב מאס מגיע על תקן עוזר מאמן שני וכהכנה לקראת מה שהולך להתבצע בעונה הבאה, אז יאמן בחיפה בכל מקרה מאמן זר. המשמעות היא שגם אם לוזון ישפר משמעותית את רמת הקבוצה החל מהמחזור הקרוב, הוא לא ימשיך בחיפה זמן רב. בינתיים, כוכב העבר של הקבוצה איגביני יעקובו החל לנסות ולאתר עבור המועדון כשרונות צעירים באקדמיה איתה הוא עובר באפריקה. על פי הסכם בעל פה בין הצדדים, שיתוף הפעולה בין הצדדים יימשך לטווח הארוך כשהניגרי יערוך סקאוטינג ביבשת השחורה וינחית מדי פעם שחקנים להתרשמות.

החלוץ ניקיטה רוקאביציה לא יועמד לדין על ידי ההתאחדות, מאחר והבוקר ישלח מכתב התנצלות אותו הכין עוד לפני ההודעה שלה. "ההודעה שלהם מביכה", אמר אחד השחקנים אתמול. "במקום לטפל בשופטים שלהם, שחורצים גורלן של קבוצות, הם מבקשים מהשחקן להתנצל. אולי משיח והקוון הם אלה שצריכים להתנצל?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully