וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניקיטה רוקאביציה ישלח מכתב התנצלות ולא יועמד לדין

6.12.2017 / 18:26

השחקן, שביקר מוקדם יותר את שופטי הדרבי ("החלטה מחליאה ומביכה"), החליט להתנצל בעקבות דרישת תובע ההתאחדות, שכינה את הפוסט שלו: "מעשה חמור". הקבוצה:"פעל מאמוציות ותסכול, ויתנצל"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ניקיה רוקאביצה החליט להתנצל על הפוסט העוקצני שהעלה הבוקר (רביעי) באינסטגרם, בו ביקר את ההחלטה לפסול לו את שער השוויון בדרבי, ולא יועמד לדין. החלוץ כתב: "אחרי תוצאה מאכזבת מאוד בדרבי ועוד החלטה מחליאה ומביכה של צוות השיפוט שפסל גול חוקי ב-100 אחוז שלי, אנחנו חייבים להמשיך הלאה ולהמשיך להשתפר. התמיכה של הקהל היתה מדהימה כמו תמיד, למרות שאני יודע שזה קשה אנחנו חייבים את הקהל איתנו. אני בטוח שהתוצאות יגיעו בקרוב".

הפוסט של חלוץ נבחרת אוסטרליה כבר נמחק, אך תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, שלח מכתב לחלוץ הירוק בו הוא מבקש ממנו לחזור בן מן האמירה ולהתנצל בפני שופטי המשחק. במכתבו איים רשף כי אם רוקאביציה לא יתנצל תוך 48 שעות, ישקול לפעול בפן המשמעתי.

לאחר מכן נמסר ממכבי חיפה: "רוקאביציה פעל מאמוציות ותסכול על שער שנפסל, הוא הוריד את הפוסט מיד, ויתנצל".

עוד בנושא:

לוזון קיבל גיבוי, אך יתפטר במקרה של מעידה נוספת
אלאך שוחח עם גיא לוזון, עתידו של המאמן לא עלה בשיחה
לא סתם הוא נראה כמו אברהם גרנט החדש: סיכום מחזור על ברק בכר

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
סוף הפרשה? ניקיטה רוקאביציה/ברני ארדוב

תוכן המכתב של רשף: "הבוקר פורסמה בהבלטה באתרי ספורט שונים התבטאותך בחשבון באינסטגרם שבבעלותך בנוגע להחלטת שופט המשחק מהדרבי האחרון, שלא אישר שער שכבשת. ברי כי כל אדם העוסק בתחום יכול לטעות. גם שחקנים, מאמנים, ובעלי תפקידים טועים. טעויות הן לצענו חלק מהמשחק. בניגוד גמור לכך, האמור בחשבון האינסטגרם שלך איננו בגדר טעות. מדובר במעשה חמור. תוכן הדברים ואופן פרסומם עולים כדי עבירה משמעתית לפי סעיף 19 ד' לתקנון המשמעת - העלבת שופט המשחק. על כן אבקשך לחזור בך מן האמירה תוך התנצלות בפני שופטי המשחק. היה ולא תעשה כן תוך 48 שעות, אשקול לפעול בפן המשמעותי".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: לוזון קיבל גיבוי, אך יתפטר במקרה של מעידה נוספת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully